Gå til innhold

Dette kan være Norges-Iphone


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
jeg har bare mista fullstendig respekten for amobil, dere sier at iphone artiklene er mest populære så er vel derfor dere skriver omtrent bare om denne middelmådige møkka telefonen.

Så fordi Amobil skriver om ting som interesserer andre enn deg, mister du respekten?

 

Dessuten, av rundt 50 saker den siste tiden, er det kun 5 som omhandler iPhone. Sjekk faktaene dine gutt.

Lenke til kommentar
jeg har bare mista fullstendig respekten for amobil, dere sier at iphone artiklene er mest populære så er vel derfor dere skriver omtrent bare om denne middelmådige møkka telefonen.

Så fordi Amobil skriver om ting som interesserer andre enn deg, mister du respekten?

 

Dessuten, av rundt 50 saker den siste tiden, er det kun 5 som omhandler iPhone. Sjekk faktaene dine gutt.

Ja når jeg omtrent bare ser iphone på hele forside i 1 år i strekk så er det håpløst, dette er jo tidenes mest oppblåste telefon.

Endret av freddy85
Lenke til kommentar

Sier ikke at det ikke er mye. Sier bare at det ikke er "omtrent bare", som freddy85 påstår. Og om det er dette leserne interesserer seg for, så må man jo få lov til å skrive om det. Hvor ligger logikken i å skrive mindre om iPhone, dersom det er disse artiklene som er mest lest?

 

Edit: Og freddy85, det er jo bare å la være å lese artiklene. Så må du slutte å si at du "omtrent bare ser iPhone", det er mange andre artikler som ikke har noe med iPhone å gjøre.

Endret av KristofferB
Lenke til kommentar

iPhone med 3G ser jeg ikke bort fra, men ikke GPS...

 

That aside. Håper apple lager baksiden i alu, ikke dne hvite plasten.. IMAO ser den ut som en iPhone slått helseløs, men det er bare meg...

 

Ser veldig fram til iPhone i Norge da, det skal bli kos

 

 

Loves apple 

Lenke til kommentar
freddy85: Ja når jeg omtrent bare ser iphone på hele forside i 1 år i strekk så er det håpløst, dette er jo tidenes mest oppblåste telefon.

 

...synst du ja. Selv synst jeg det er verdens beste mobiltelefon...

Sånn er det her i verden, folk er uenige.

 

At det har vert i overkant av iphone info det siste året er jeg enig i, men akkurat denne gangen var det jo relevant da.

Endret av Kaptein_S
Lenke til kommentar
freddy85: Ja når jeg omtrent bare ser iphone på hele forside i 1 år i strekk så er det håpløst, dette er jo tidenes mest oppblåste telefon.

...synst du ja. Selv synst jeg det er verdens beste mobiltelefon...

Sånn er det her i verden, folk er uenige.

Se på markedsandeler vs mediadekning så skjønner du hva han mener. Aldri før har vel en telefon vært omtalt så mye i media i forhold til salgstallet.

 

Navnet på den ett år gamle iphone er nevnt i hele 412 413 artikler på amobil. (søk) Derav 18 19 ganger bare i mai måned. Mon tro om de passerer 20 innen kalenderen viser juni?

 

Lurer på om noen av de populære telefonmodellene det er solgt ca 20-30 ganger flere av til norske forbrukere er omtalt i nærheten av like mye.

 

Redigert: Det har gått en time og jeg må endre litt på tallene.

Endret av Simen1
Lenke til kommentar

Er enig, mange av artiklene som blir publisert her om iPhone har jo nesten ikke grunnlag i fakta en gang...

 

Når man ser antallet artikler hvor iPhone er nevnt, og at Amobil insisterer på å skrive Iphone for å unngå "gratis-reklame", kan man begynne å lure litt...

 

Blir bra når den endelig kommer i salg, så blir det forhåpentligvis færre. Inntil ryktene om neste modell kommer ut...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1345t12

jeg vil heller ha noe enn ingenting nyheter i det hele tatt. alle skjønner jo at iphone er mer spennende enn nokia 6220 classic.jeg gleder meg voldsomt til iphone 2g kommer. møkkatelefon er det jo ikke. det vet alle.

Lenke til kommentar
freddy85: Ja når jeg omtrent bare ser iphone på hele forside i 1 år i strekk så er det håpløst, dette er jo tidenes mest oppblåste telefon.

...synst du ja. Selv synst jeg det er verdens beste mobiltelefon...

Sånn er det her i verden, folk er uenige.

Se på markedsandeler vs mediadekning så skjønner du hva han mener. Aldri før har vel en telefon vært omtalt så mye i media i forhold til salgstallet.

 

Navnet på den ett år gamle iphone er nevnt i hele 412 413 artikler på amobil. (søk) Derav 18 19 ganger bare i mai måned. Mon tro om de passerer 20 innen kalenderen viser juni?

 

Lurer på om noen av de populære telefonmodellene det er solgt ca 20-30 ganger flere av til norske forbrukere er omtalt i nærheten av like mye.

 

Redigert: Det har gått en time og jeg må endre litt på tallene.

 

Hadde du fått med deg resten av det jeg skrev så ser du at jeg "skjønner hva han mener", og at jeg faktisk er enig... ;)

Endret av Kaptein_S
Lenke til kommentar

Å herregud! Ja hvem er vel ikke kjøpt og betalt av Apple og Nokia. Nei vet dere hva? Tenk om de som skal ha ny mobil mottar penger av Apple eller Nokia for å kjøpe deres produkter! Vrangforestillinger? Nei nei..

 

Selvfølgelg skriver Amobil om iPhone nå som den kommer til Norge. Og dere som syter og klager trenger vel ikke å trykke dere inn på artiklene. Folk interesserer seg for iPhone, og derfor skrives det om iPhone. Hadde Amobil skrevet om Kim Jong Il's ukjente mobil, eller dagens gartnertips, så hadde ikke Amobil eksistert lengre.

 

Makan til syting! Les artikkelen, kommenter innholdet, som i dette tilfellet gjelder den nye iPhonen (Maybe), og gå ut i solen og spis en is. :grumpy:

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...