Gå til innhold

R700 kommer i august


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tror Nvidia var smarte som heller satset på PhysX enn DX10.1. Alle spillutviklere sier jo at DX10.1 ikke er viktig, selv tror jeg heller ikke det når vi har sett hvor lite i det hele tatt bare DX10 har vært stand til hittil

Ubisoft prøvde seg med det nye Assassin's Creed. De implementerte DirectX10.1 i spillet uten at noen fikk vite det. Man så tydelig forskjell fra nVidia kort til ATI kortene som dro ifra. (men som du sikkert vet og har lest så tvang nVidia gjennom at det skulle fjernes ved neste update)

 

DX 10.1 viste seg å være skylden til dette. Så hvis spillutviklere hadde tatt dette i bruk så tror jeg det kunne gitt en god forbedring i de fleste spill.

 

Allerede på første forsøk med DX 10.1 viste det seg at det hjalp, så hvis andre spillutviklere hadde fortsatt med dette så tror jeg det kunne blitt ganske bra etterhvert! Men det er jo her problemet stopper, ingen vil ta det i bruk :/

Lenke til kommentar

Jeg vil tro grunnen til at det heter 4800x2 er fordi det kan komme 4850x2 og 4870x2 slik som med 3870x2 og 3850x2, de bruker jo mye samme teknologi. (skal ikke si noe sikkert siden jeg snakker meg inn på noe jeg ikke kan noe om) :whistle:

 

 

Edit: trykk leif

Endret av __Rainmaker__
Lenke til kommentar

Da så.... :)

 

Takk for påminnelsen leifeinar. Baserte meg på at 4800 X2 (?) skulle følge samme design som 3870 X2. Har jo hørt at det ikke skulle bli likt, men har liksom gått å innbilt meg dette da. :( :!:

 

Får håpe AMD/ATI ordner med skikkelige drivere denne gangen da, så det vil være mulig å utnytte CrossFire X teknologien deres. Dette irriterer meg grenseløst. :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...