Gå til innhold

– Portal 2 vil ta tid (PC/PS3/X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Valve og Blizzard er blant mine favorittutviklere; de tar seg god tid og lanserer aldri noe som er uferdig. I dag er det så mange utviklere som er late og leverer spill fulle av bugs, derfor er det godt å vite at det finnes folk der ute som fortsatt tar spillindustrien og dens kunder seriöst.

Lenke til kommentar
Valve og Blizzard er blant mine favorittutviklere; de tar seg god tid og lanserer aldri noe som er uferdig. I dag er det så mange utviklere som er late og leverer spill fulle av bugs, derfor er det godt å vite at det finnes folk der ute som fortsatt tar spillindustrien og dens kunder seriöst.

Nei, world of warcraft hadde ingen bugs på release......

Lenke til kommentar
Valve og Blizzard er blant mine favorittutviklere; de tar seg god tid og lanserer aldri noe som er uferdig. I dag er det så mange utviklere som er late og leverer spill fulle av bugs, derfor er det godt å vite at det finnes folk der ute som fortsatt tar spillindustrien og dens kunder seriöst.

Nei, world of warcraft hadde ingen bugs på release......

 

Det kan godt hende spillet hadde noen småfeil, men jeg vil allikevel påstå at det var et ganske solid produkt. Blizzard oppdaterer også spilla sine kontinuerlig.

Lenke til kommentar

Valve vet at de kan ta seg tid med spill for spillerne er sur helt til spillet kommer ut og da er alt glemt. De leverer så høy kvalitet på spillene sine når de leveres at det er verd ventetiden.

 

Tror ikke det blir noe HL1->HL2 ventet tid for HL2 fikk sin helt egen motor som tok lang tid å lage, men må nok sikkert regne med litt tid.

 

Skulle ønske flere tenker som Valve, da retter jeg spesielt en sur pekefinger mot Ubisoft og EA. De har penger som gress og muligheten for å vente for å levere et kvalitetsspill men i stede spyr de ut 20 kopier av samme spill, kaller ene hovedspillet og de andre ekspansjoner, og tjener penger på det.

Lenke til kommentar

Spiller liten rolle om det er et ekspriment eller ikke, Portal er et spill som i og for seg er utenforstående i forhold til Half-Life universet, men som har lånt mye fra det samme universet, blandt annet energyballs og Aperture Science.

 

Det er ingen som har sagt at Portal er tilknyttet Half-Life universet, og det er ingen som har sagt at spillet ikke er tilknyttet Half-Life universet. Valve har nok gjort, og kommer til å gjøre, med dette som de selv vil. De trengte et sted å ha Chell gående løs - de har alerede laget Aperture Science. De trengte en aktivator for heiser - de har allerede energyballs fra the Combine.

 

Portal er "bare" Narbacular Drop laget for Valve, med Valve. Et problem noen jo vil få med å skulle forklare at Portal henger helt sammen med Half-Life universet er at stemmen til The Overwatch er samme stemmen som GlaDOS har. Litt på siden kanskje, men det vil jo bety at The Overwatch kanskje lagde GlaDOS, og før GlaDOs lagde de Aperture Science? Og dermed angripe seg selv, siden Combine jo angriper forskningskipet til Aperture Science i Half-Life 2 Episode Two og Three (vel, det er mye sannsynlig at deler av ep. 3 vil være ombord på båten - den samme båten var til og med ment for å være med i Half-Life 2).

 

Portal må ikke nødvendigvis være en del av Half-Life, men det er ikke umulig at det er det.

 

Det er i hvert fall mine 5 cents.

Lenke til kommentar
Hvordan kan Portal være et eksperiment, når det er en del av Half-Life sagaen?

du er på bærtur

 

Kanskje du skal spille spillene og lese litt før du uttaler deg?

 

Du kan jo begynne her: http://members.shaw.ca/halflifestory/timeline.htm

 

Stikkord: Aperture Science

Portal har ikke gentlig noe med HL å gjøre.

Det er bare en historie som de har kobla til HL med en svak referanse til Black Mese osv

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...