Gå til innhold

Iphone-prisene stuper


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvordan er mulighetene for å kjøpe med seg iphone fra andre land enn usa og bruke den her hjemme? Er det like enkelit fra england som med at&t i usa?

 

Ja det er like enkelt. Er det noen som vet hva forskjellen på valig Iphone og 3G Iphone blir? er det bare 3G som blir nytt med den?

Lenke til kommentar
Ja det er like enkelt. Er det noen som vet hva forskjellen på valig Iphone og 3G Iphone blir? er det bare 3G som blir nytt med den?

 

Ingen som vet noe sikkert, men ryktene sier at den skal være ca. 2,5mm tynnere og ha en OLED-basert skjerm. I tillegg er den nye SGOLD3 brikken (produsert av Infineon) som er brukt konstruert for og takle opptil 5mpix kamera, men det er usikkert om Apple kommer til og levere et bedre kamera med telefonen. Jeg regner med isåfall muligens et 3.2mpix kamera (uten AF) og fortsatt ikke noe kameralys. Muligens kamera i front, men veldig usikkert.

 

Jeg ser for meg at iPhone kommer med 3G nå uten noen større modifikasjoner fra dagens modell, og at om 1-1,5 år igjen så får vi se en ordentlig "ny" iPhone som er basert på videosamtaler (noe ala iChat AV), som får evt. HSUPA støtte, GPS chipset, og som er basert på Intel's nye mobile chipset som ikke er ferdig enda. Denne telefonen regner jeg med blir lansert som den virkelige next-gen iPhone. 3G iPhone som kommer til sommern kommer mest sannsynlig bare til og bli lansert som en liten upgrade.

Lenke til kommentar
Ser at prisen ikke har gått ned på Apple sine sider, så man må nok kjøpe direkte i O2 butikker. Går det greit å kjøpe fra O2 sine butikker? eller får de deg til å gi ifra deg informasjon ogsånn?

 

Henger meg på her jeg ;)

 

Kan man bestille iPhone fra O2's nettside? Og leverer de utenfor England?

Lenke til kommentar
Hmmm ... Kanskje jeg skal ta med meg en iPhone nå når jeg faktisk er i Østerrike. Har sett flere rundt her med iPhone, inkl. en kollega av meg.

 

Men da må du vel binde deg til abo med T-mobile vel? Eller går det an å kjøpe uten abo? (Ihvertfall ikke til så lave priser tenker jeg!)

Vi kan jo snakke om det på ambassademottagelsen neste uke? Kommer du?

Knut

Lenke til kommentar
O2 slipper deg ikke inn på Iphone seksjonen av siden deres engang, så tviler på at de sender den frivillig til utlandet, her må nok en dagstur med Ryanair til :p

Det er bare å bruke en proxy fra UK så kommer man inn.

 

Lyst til å forklare hvordan man gjør dette? :D

Lenke til kommentar
O2 slipper deg ikke inn på Iphone seksjonen av siden deres engang, så tviler på at de sender den frivillig til utlandet, her må nok en dagstur med Ryanair til :p

Det er bare å bruke en proxy fra UK så kommer man inn.

 

Verken amazon.co.uk eller play.com sender elektronikk ut av landet, så det spørs om O2 gjør det også?

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...