Gå til innhold

The eXperience på is


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tør jeg spørre hvordan The eXperience gikk rent økonomisk?...

det lurer jeg også på. Husker det gikk bra økonomisk på hw-lan06? Om ikke det ble dyrt å reparere skadene på kunstgresset. Husker ihvertfall vi levde godt i crew siden det var non-profit

 

Det har vel litt med oppmøtet å gjøre også.

Oppmøtet har noe å gjøre med markedsføringen, så enkelt er det

Endret av PepsiCo
Lenke til kommentar

vel jeg var ikke på the experience men jeg var på HW-LAN 06 og det var kjempe kult, selvom det var mange småting som ikke var så bra. Så det er veldig synd dette, hadde også lyst til å dra dit i år spesielt hvis det ville blitt cod4 compo... Men problemet tror jeg har vært er at man har satt seg for store mål med deadline for tidlig og derfor har det blitt som det har blitt. Om man startet med 1000 pers og bygget seg opp år etter år så tror jeg det hadde blitt veldig bra.

 

og ja, det var veldig dårlig markedsføring.

 

hvor mange var det på The experience vs antall plasser?

Lenke til kommentar

Dette var jo litt sørgelig å høre ja, selv om det slett ikke er sikkert jeg hadde kommet meg dit i alle fall.

Synes da Hardware fungerte utmerket som eventbyrå jeg da. :p

 

Jeg tror nok at det ble satset litt for stort på mange måter, kanskje spesielt med tanke på de store scenearrangementene, og også litt på antall deltakere. Markedsføringen kunne sikkert også vært bedre.

 

Tror man burde fokusere litt mer i den retningen det startet, nemlig som et HW-lan; et ikke fullt så stort LAN som primært kan fungere som møteplass for folk fra Diskusjon.no og HW-nettverket.

 

Jeg tror nok at det for arrangementet sin del ikke er spesielt gunstig å droppe det i år dersom man kommer til å gjenoppta tradisjonen. Det vil føre til at de som etterhvert er i ferd med å bli faste deltakere faller fra, og begynner å gå på andre LAN i høstferien isteden. Jeg vet også at det er ganske mange som hadde tenkt seg dit i år (se for eksempel tidligere i denne tråden), både folk som har vært der tidligere år, og folk som vil dit fordi de skulle ønske de var der i fjor. Det er synd å ikke imøtekomme alle disse, og å ikke utnytte den publisiteten LAN-et fikk i fjor.

 

Jeg føler også at vi som var med å arrangere det tidligere sitter igjen med mange viktige og gode erfaringer som det er synd å ikke utnytte mens de enda er ferske.

 

Men det er vel ikke noe å gjøre med nå som det er bestemt... :ermm:

Endret av I.A.G.
Lenke til kommentar

Dette syntes jeg var veldig synd, debuterte på stort lan med HW LAN 06: Dette året hadde de endel å gå på syntes jeg, men derimot i fjor syntes jeg arrangementet var skikkelig bra, personlig syntes jeg det var bedre enn TG for det skjedde så mye annet enn bare det å sitte å loke foran skjermen. Jeg syntes det var en kjempe LAN eneste som mangla var litt mer folk. Håper vi kommer til å se flere "HW LAN"

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...