Gå til innhold

– "Fastpris" misbrukes


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Fort litt vanskelig å ringe 1000 minutter på 1 måned vel?

1000 minutter på en måned blir gjennomsnittlig bare litt over en halvtime hver dag. Så nei, det er nok ikke så vanskelig å ringe så mye. 1000 timer derimot som MTU-sjefen så fint bruker i sitt eksempel er litt verre å oppnå.

Lenke til kommentar

Du kan ringe så mye du bare vil med MTU fastpris.. :p

 

Sjekk med teleprisens kalkulator...

 

Hva med å sette inn det høyeste tallet, som er 9 (9999) på "ringe-delen" (antall minutter og samtaler + uke,måned) og la det stå det som står på sms (23) og mms (0).

 

- Da får du MTU Fastpris på 414 kr.

 

Også prøver du igjen med å sette inn 999 på sms og 999 på mms og la det som står på ringedelen stå slik det står...

 

- Netcom freetext (485 kr) og telenor djuice nonstop (488 kr)

 

Og hvis du setter 999999-tall på alt...

 

- Får du Netcom freetext og telenor djuice nonstop, igjen som de to billigste (uavhengig om du velger dag/uke eller måned)...

 

Noe å tenke på det :)

Endret av RevelleR
Lenke til kommentar

hmm, network norway sin gir en minuttpris på ca 0,16. men hva pokker spretter prisen til når en skulle klare å ringe for mer den dem minuttene? det er det store spørmålet.

 

har så smått ett inntrykk av at over atlantern så er den summen såpass høy at folk heller betaler for flere ringeminutter enn dem kommer til å kunne bruke opp med mindre dem sitter i telefonen 24/7, heller den å risikere å gå tom...

Lenke til kommentar

Jeg ble i dag oppringt av ett nderfirma av network norway. Fikk da tilbud om deres "fastpris" abb for 604 kr pr mnd.

 

Sitter nå å vurderer de opp mot MTU. Er 205 kr i forskjell pr mnd, og fo de 205 kr kan jeg faktisk sende så mye som over 400 sms ekstra.

 

Så med MTU kan jeg ringe ubegrenset, samt sende 250 gratis sms + 400 sms før det vil lønne seg for meg å benytte meg av NWN framfor mtu.

 

Blir nok en av dem om litt, men må se hvordan det er med dekning innen eget nett her i bergen før jeg bestemmer meg.

 

3G er jo også et klart ankepunkt, så får se i løpet av mars mnd hva de tilbyr.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...