Gå til innhold

Scientologi-protest 15. mars - Fødselsdagsselskapet!


Anbefalte innlegg

 

 

I fødselsdagsselskapets ånd kan ballonger, kaker, muffins, gele, fargerike kostymer og ponniridning (kanskje ikke det siste) være gode ting å ta med i tillegg til godt humør og gode flyers.

 

Link til planleggingswiki: http://scientologyinfo.eu/wiki/index.php/Norway:March_15th

Notat: ikke bruk Partyvan-wikien, da denne er under DDoS angrep for tiden, og folkene bak Partyvan har bedt oss å desentralisere.

 

Møteplass: Eidsvolls Plass

-------------------------------------------------------------------------------

Søknad om lån av Eidsvolls Plass har nå blitt sendt, og vi forventer svar på denne i løpet av en uke.

 

Hold dere oppdatert på Entubulation-tråden om denne demonstrasjonen.

 

Tidligere nyhetsartikler:

Dagbladet

Nettavisen

 

SPØRSMÅL:

* Kan noen påta seg ansvaret for å oversette/skrive flyers? (Det er en fordel om Xenu tones ned, og de mer forståelige delene av sekten pekes på; dvs. fair game, pengepolitikken, "gratis personlighetstester" i Karl Johan og slike temaer. Hold det aktuelt og hold dere unna tl;dr)

* Hvem kan printe ut flyers?

* Går det greit for folket å holde demoen klokka fjorten?

Endret av latimer
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Siterer mine egne forslag for den 15.mars fra den andre tråden.

 

 

Hva med stand den 15. der scientologene vanligvis har "stresstest-"stand?

Kunne hatt en "gratis BS-test" eller noe slikt. Der vi spurte folk masse spørsmål omkring Scientologi. F.eks. "Vet du hvem Lisa McPherson var?"

Lage en liste over 15-20 spørsmål eller noe.

 

 

Kunne også hatt et lite pr-stunt med å dele ut ferske vafler sammen med flyere. Vaffelrøre koster ikke så mye liksom.

 

 

Lenke til kommentar

Kjempebra at noen tok initiativ til ny post! Det hadde blitt litt styr å redigere den gamle. :D

Bruk gjerne den gamle til informasjon / diskusjon, men hold dere i denne også.

 

On topic: Jeg vet jeg skal raide, det kommer bare an på hvor jeg er for øyeblikket. Mest sannsynlig blir det i London igjen, men det kan hende det blir Oslo! :D

Lenke til kommentar

Jeg stiller opp igjen! Jeg skulle forøvrog ønske at chan-referansene ble tonet noe ned, og at det viktige - budskapet om kirkens utnytting av sine egne medlemmer - kommer i fokus. Thumbs up til alle som stilte opp den 10 i hvert fall!

 

Litt festhumør, kostymer og større plakater, samt forbedrede fliers ville ha vært fantastisk. Og fler folk selvsagt ;)

Lenke til kommentar

Etter denne utrolige win'en vi hadde 10. februar, er jeg SIKKER på at det blir fler folk på dette.

Oslo, med sine 50, er kjempebra, spesielt siden de fleste nordmen ikke veit hva det er i det hele tatt. Én kirke i Norge, lulz.

 

Poenget er, jo mer folk vet om dette, jo mer blir folk mot det.

Oslofags: Heng opp noen plakater om dette i Oslo. Raid 15/3.

Spre det rundt på andre forum, få med venner. Om du har med en venn er det mye lettere.

 

Etter superior win i London, har jeg nå rekruttert 4-5 folk som blir med 15. Mars. Om alle hadde gjort dette, hadde antallet demonstranter økt med 4-500%.

Få med én venn hver, og dere er plutselig 100 i Oslo.

 

Det er i alle fall nok av informasjon å se på nå. Nyhetene er jo overalt.

Lenke til kommentar

Knofle: Oppdater første innlegg i forrige tråd så den peker til denne, og gjør klart at den gamle tråden er å betrakte som et arkiv nå.

 

Når det gjelder løpesedler bør det være så lite "chan" på dem som mulig. Lurt å følge med på utenlandske appeller, men å tilpasse dem til Norge. Som sagt er deres skatte-status i USA lite viktig, men man kan fortelle om at de er et amerikansk pyramideselskap med en historie for å infiltrere samfunnet.

 

Plakater må være store, lesbare og ha korrekt staving og grammatikk. Klipp gjerne ut bokstaver av farget papp og "outline" dem med tykk tusj. Man kan gjerne ha plakater med en side med seriøst budskap, og ett med party-hard chan budskap.

 

Også bra å ha et par blanke plakater og tusj, så man kan lage budskap på stedet, inspirert av det som har skjedd i andre tidssoner.

 

Det bare MÅ være Rick Astley og annen festlig musikk. Hurra for deg også. Kanskje man kan lage en ny tekst på hurra for deg? Kanskje man kan få litt inspirasjon fra T5PC-dansen også, siden dette også er et pyramideselskap?

 

Kake-stand er bra, og hvis man først kan holde stor samling, kan man så holde på i timevis på skift og bemanne stand. Alltid viktig å ha noen med snakketøyet i orden og fakta i orden som kan snakke med media eller andre personer som har spørsmål.

 

Kanskje jeg også kan komme meg oppover til Oslo.

Endret av 89
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...