Gå til innhold

Gi meg ''store'' taster!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Absolutt noe å tenke på dette ja, noe av det som var høyt prioritert når jeg skulle kjøpe ny telefon til moren min var at den var greit å bruke og med store nok taster.

 

Men må si meg litt uenig i kritikken av k810i, har en slik selv, og har absolutt ingen problemer med å se tallene/bokstavene, selv når jeg ikke har på meg kontaktlinsene (er nærsynt).

Lenke til kommentar

Enig!! Store taster er så totalt fraværende på telefoner nå til dags!

 

Men kamskjelltelefoner har gjerne store, flate, myke taster! Jeg hadde Nokia 7390 tidligere. Den hadde tidenes beste taster.. Fine, store og myke som ga fra seg et lavt knepp når de ble trykket på.. En drøm å skrive på. :p

Lenke til kommentar

Ehm. K810 og den nyere K850 har små en fantastisk gode taster, også for de (oss) med store tomler. Det er ikke nødvendigvis størrelsen på tastene som har noe å si, men avstanden mellom dem. F.eks. har K800 langt større taster enn K810, men tastene på K810 er tusen ganger bedre å trykke på!

 

-snubbel

Lenke til kommentar

Hei, hvilke taster som er vonde og ikke, vil variere fra person til person. Min erfaring er uansett at det er endel som ikke synes tastene på K810i er særlig gode. De som bytter fra K810i til K850i blir gjerne positivt overrasket. Noen er opptatt av størrelsen på tastene, mens for andre igjen er skriften viktigst. Og noen trykker med fingertuppen mens andre bruker neglen, så hvilken telefon som har best/dårligst tastatur vil det vel aldri bli noen total enighet om :)

Og design trenger ikke nødvendigvis bety dårlige taster, men det kan ofte virke som de mest fancy telefonene har de dårligste tastene. Vet ikke om jeg er enig i at de to avbildede telefonene har fantastiske taster, men noen synes sikker det.

 

Takk for tilbakemeldinger!

Lenke til kommentar

Beste telefonen jeg har brukt til å skrive tekstmeldinger på, var en av de første motorolaene jeg hadde, aner ikke hva den egenlig hette, men kallenavnet på den her var, motorola murstein og motorola slagvåpen...

 

Det betyr jo IKKE at jeg ville hatt den tilbake, verken for å ringe med, eller skrive tekstmeldinger...

 

Vil nå uansett aller helst ha en iphone, men for folk som ser dårlig og ikke er tekniske av seg, så er denne telefonen fantastisk

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...