Gå til innhold

Apple skjuler salgstall


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

det morsomme er at begge kan ha rett, siden vi snakker om forhandlerledd her så kan apple ha sendt ut sitt antall til forhandlere, mens dem bare har solgt det andre antallet videre til kundene.

 

om apple ønsker å være dønn ærlige (yea right) så burde dem fortelle hvor mange mobiler som har blitt aktivisert gjennom itunes. men selv det trenger ikke være korrekt, for jeg tror ikke du aktiviserer den der om du bruker en jailbreak...

Lenke til kommentar

Jeg tror salgsmodellen til Apple er det store problemet her, ikke mangel på funksjoner. Det er få som er villig til å binde seg opp i to år til et dyrt abonnement. Og når en leverandør har enerett på telefonen sier det seg selv at det må gå galt. Om noen har funnet en leverandør de liker (f. eks Chess her i Norge), så skal det jo litt til for t de bytter. Og da blir det gjerne til at man ikke kjøper telefonen alikevel. Jeg tror rett og slett salgsmodellen til Apple har slått negativt ut. Og det til pass for dem. De har fine produkter, men forretningsmodellen deres (satser på proprietære løsninger og lite åpenhet), er ikke noe god.

Lenke til kommentar

iPhone er en av de eneste telefonene jeg har kjøpt nesten utelukket på grunn av grensesnittet. Har i flere år brukt ganske så avanserte Sony Ericsson-mobiler, men har sett meg lei på en liten skjerm og knotete navigering og ville prøve noe nytt.

 

At Apple har låst ned telefonen til de grader er synd, men som dings er den diggbar.

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...

Heloo, Apple's iPhone er en bra telefon, iPod OSV, men grunnen til at den bare har blitt solgt i 4 millioner eksemplarer er at den er bindt til to år med AT&T abonnement som er dyrt, Uten dette tror jeg det ville blitt solgt over 10 millioner eksemplarer av iPhone. :new_woot: .

 

Jeg personlig syntes den gamle iPhonen er bra, men jeg skal kjøpe 3G iPhonen når den kommer ut (hvis den gjør det.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...