Gå til innhold

Velkommen til nye Gamer.no


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

4) Sortere anmeldelser etter karakter

 

Det er nå mulig å sortere alle anmeldelser fra 2001 til i dag etter karakter, og deretter filtere på en enkelt plattform eller sjanger.

 

Jævlig deilig: ), men får ikke det til å fungere i noen av browserne mine. Får opp lista av anmeldelser, men ingen av kategori-/sortering-linkene fungerer.

Lenke til kommentar

Nydelig nytt utseende. Jeg lurer på om ikke det er vanskeligere å ignorere reklamen, noe som sikkert er kult for dere men som jeg selvsagt ikke er overbegeistret for. Slapt vanedyr som jeg er misliker jeg også å måtte venne meg til noe nytt, men det ser i alle fall svært bra ut.

Lenke til kommentar

Uff, syns dette ser veldig rotete ut! Siden begynner å minne meg på itavisen og andre reklamepoppa sider.

 

Pitteliten plass til innhold på venstre side og masse reklame, spam og linker til andre ting på høyre side.

 

Dette kommer til å kreve tilvenning.

 

Den store banneren på toppen av siden virker nå mye mer dominerende en før av en eller annen grunn.

 

Da jeg tasta inn gamer.no i dag så trodde jeg at en pop-up vindu kom ut på grunn av all info på skjermen.

Endret av ~~Undertaker~~
Lenke til kommentar

Dere trenger å vise kategori til hver enkel artikkel, slik dere gjorde før (på forsiden).

 

Ellers var det veldig "wordpress / blog"-preget design, noe som passer bedre til en ren nettavis enn en gamerside.

 

Min stemme går for det gamle gamer.no-designet. Fantastisk bra design. Reversèr endringene! Gamle gamer.no var feilfritt. Gjør heller små endringer og forbedringer der, enn å gi hele gamer.no en ny drakt som absolutt ikke fits the profile.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...