Gå til innhold

Desember-utgaven av Catalyst


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva faen feiler det "Ruby"? Ser ut som hun er tegnet av femåringer i barnehagen!

 

Puppene er ikke RUNDE engang, har ikke AMD/ATI-folkene sett pupper før? o0 Er jo kantete og jævlig.

Hun er ekstremt TYNN, og det er ikke pent engang. Utrolig smart av de og lage ei stygg kjerring som representerer de? Og når hun er så tynn - altså grenser til undervektig - så skulle skulderbladene/andre bein o.l. vært synlig på ryggen hennes. Armene ser også ut som de er ute av ledd. Håret kunne tilhørt et tysk og perverst Helga-sadomasochistisk dildosvin.

 

Dessuten ligner hun på Bertine Zetlitz.

Lenke til kommentar
Hva faen feiler det "Ruby"? Ser ut som hun er tegnet av femåringer i barnehagen!

 

Puppene er ikke RUNDE engang, har ikke AMD/ATI-folkene sett pupper før? o0 Er jo kantete og jævlig.

Hun er ekstremt TYNN, og det er ikke pent engang. Utrolig smart av de og lage ei stygg kjerring som representerer de? Og når hun er så tynn - altså grenser til undervektig - så skulle skulderbladene/andre bein o.l. vært synlig på ryggen hennes. Armene ser også ut som de er ute av ledd. Håret kunne tilhørt et tysk og perverst Helga-sadomasochistisk dildosvin.

 

Dessuten ligner hun på Bertine Zetlitz.

 

Ser akkurat ut som ei jeg kjenner, bare litt bedre kledd kanskje :whistle: syns igrunn ikke hun var så verst!

 

Har alltid lurt på det her egentlig. Er det samme driverane på bærbare? Berre å laste ned og køyre utan problem?

 

Hvis jeg husker rett så vil Mobility Radeon av nyere art takle det. Eldre mobilityer må ha egne drivere. De var så dårlige at jeg på min forrige bærbare var nødt til å bruke Omega Driver i stedet. Du får beskjed hvis driveren ikke passer.

Endret av tommyms
Lenke til kommentar

"Connecting a display device that supports 1680x1050 to a system running Linux may result in a maximum display resolution of 1280x1024 only being available."

 

Syns det er litt drøyt å lansere en driver med en sånn regresjon! Utrolig mange frustrerte brukere i forumet til Phoronix nå. Tilbake til 7.11 som egentlig fungerer veldig bra med unntak av elendig aiglx ytelse.

Lenke til kommentar

var en del frustrerte ATI AGP eiere på driverheaven forumet også. ATI/AMD har fortsatt ikke fikset ytelsen for AGP. Merkelig at de ikke engang har kommet med en uttalelse om dette. (ikke som jeg har sett).

En av de som klagde var visst en person som skrev i et online magasin om spill/pc, og han skulle gjøre hva han kunne for å få sine lesere til å velge intel/amd...

 

I just ordered a new system based on Intel and Nvidia and if anyone from ATI/AMD reads this just know one thing... You not only lost a customer but you also lost an "advisor" .. I build systems for my customers and I also write for a popular gaming magazine in my country...

 

I will make sure that this kind of disrespect will be know to as many people as possible and I'm sure that i'll be able to influence a lot, and I really mean a lot of people to go the the Intel and Nvidia side... I'll try to influence my readers choices as much as i can because I CARE about my customers... Something that you don't do anymore.

Lenke til kommentar
Andre som har hatt problemer med denne drivern i 32 bit xp home? Får ikke åpna ati catalyst control center, og skjermbildet dekker ikke hele tv'en. :/

 

Hvordan får jeg fjerna denne drivern og gått tilbake til den forrige.

 

Jeg hadde også problemer med å åpne catalyst. Løsningen var å avinstalere driveren, instalere framwork 2.0 på ny, og så å instalere driveren igjen.

 

Noen som har testet CF-klokking av 2900/3800?

Endret av _sindre_
Lenke til kommentar

deilig med ny driver.... klokker mine 2900 pro lett som bare det nå... dette har jeg ventert på lenge å bare trykke noen få tastetrykk og begge kortenen er klokket :w00t: det neste må vel være at amd gir ut en driver som gjør at crysis kan spilles med CF :innocent: men ellers er jeg veldig fornøyd....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...