Gå til innhold

Tilbyr 780i-oppgradering


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Problemer sådan er:

 

-EVGA kryssforsender ikke. Altså dere må sende inn, vente på at dem får det, så sender dem i retur igjen. Og det er litt ukjent hvordan det er i forhold til toll og sånt. Dette kan ta tid ass.

-780i støtter ikke DDR3 om det er noe betydning.

-PCI express 2.0 er ikke intregret i Nordbrua, de bruker en chip kalt N200 til det. Dårligere ytelse visstnok

-Støtter ikke 1600FSB

-Stock nordbru vifte støyer mer en den forrige.

-Bruker fortsatt gamle 680i Sørbrua.

 

Sånn som jeg ser det, er det lite vits å oppgradere til 780i hvis ikke du skal kjøpe 45nm prosessorer med en gang de releaser.

 

Husker ikke helt når, men mener det ikke er lenge før 790i kommer, denne støtter 1600FSB, DDR3 og har bedre PCI-E 2.0 ytelser (Hvis de nye skjermkortene capper da, det vet man jo ikke enda)

 

Så jeg velger å droppe upgraden.

Lenke til kommentar

yeyy, digg å se at det jeg tipsa hardware om kom på første side!!! :p *stolt*

 

Jeg har selv muligheten til dette, men liker ikke tanken på å gå mange uker uten en oppegående PC.

 

flere uker? hvor får du DET fra? det tar evga rundt 2-3 dager for innenfor usa\canada\tyskland, og tenker det tar rundt 7-9 dager (ettersom hvilke shipping-alternativ du velger)... dette frister litt ass :p

 

EDIT: MEN selfølgelig tar det jo litt tid med "vanlig"-postordre :p:ermm:

Endret av apoligize
Lenke til kommentar
Flott for meg som har to stk. EVGA 680i liggende da! Begge to er jo ubrukelige når det kommer til OC av quad-core :)

 

Dette skal gjennomføres snarest!

 

HELDIG :p siden du eier 2 stk 680i sli så får du FAKTISK 2 stk 780i hvis du bytter begge! :p great deal spørr du meg :p

Endret av apoligize
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...