Gå til innhold

Omtale av Avencast: Rise of the Mage (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Dette actionrollespillet fortjener så mye mer enn det noensinne kommer til å få.

 

Les mer

 

God omtale..

 

Jeg ser på meg selv som en ganske så oppdatert gamer, og får med meg det meste som kommer av spill. Men gamer.no pleier titt og ofte komme med omtaler av spill jeg ikke har hørt om engang. Synes det er bra at dere også gir plass til de mindre hypa spilla.

Lenke til kommentar

Morsomt spill, etter å ha prøvd det ut i 3 timer så var det faktisk ikke så ille. Jeg er ikke så utrolig glad i caster classen når jeg spiller H&S spill, men denne var helt ok. Får håpe det tar seg opp snart, går tregt å drepe folk...

 

Tok meg faktisk 2-3 timer før jeg oppdaget at man brukte poengene på både attributes OG skills..

Endret av Bruktbilen
Lenke til kommentar
Morsomt spill, etter å ha prøvd det ut i 3 timer så var det faktisk ikke så ille. Jeg er ikke så utrolig glad i caster classen når jeg spiller H&S spill, men denne var helt ok. Får håpe det tar seg opp snart, går tregt å drepe folk...

Det går litt tregt i starten, men husk å bruke summoning magic for alt det er verd. Hjelper veldig.

Lenke til kommentar

fyrte opp demoen igjen, og etter litt spilling så fant jeg ut at kontrollene satt bedre den jeg husket.

 

kanskje jeg rotet meg borti expert kontrollene uten å huske det?

 

var ihvertfall klukkende morsomt å slenge rundt magier via retningstastene. hadde jeg bare ikke gått i sur om det var venstre eller høyre knappe jeg skulle bruke for å trigge dem innimellom :p

 

bare synd det ikke er noen multiplayer som jeg kan se...

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Skulle gjerne hatt flere quickslots à la Neverwinter Nights i stedet for tastekombinasjoner. Sett bort i fra enkelte andre, dessverre heller alvorlige problemer som nevnt med kameraet, mangel på bevegelsesfrihet (f.eks. kan ikke bevege seg mens man angriper) og diverse andre tegn på lavt budsjett, er dette en solid tittel. Det er tydelig for meg at utviklerne har sett på flere tidligere spill som involverer magikere, og tatt mye av det beste derfra. Jeg likte Avencast - Rise of the Mage helt opp til den siste biten, hvor jeg mener de presisjonskrevende utfordringene ble for framtvunget, og jeg får følelsen av at utviklerne hadde det for travelt når de kom til den biten.

 

Og, nei, det er ikke bare du; jeg synes også fyren løp tregt, iallfall i starten til man får utstyr som øker hastigheten.

 

Alt tatt i betraktning er jeg helt enig med alt som ble sagt i omtalen, og synes også det er trist at dette sannsynligvis vil bli forbigått av de fleste. Dette spillet fortjener mer oppmerksomhet.

Lenke til kommentar
  • 6 måneder senere...

jeg har, etter å ha lest artikkelen, runnet dette spillet og må si at det faktisk er helt "magisk". det tok ikke så alt for lang tid og jeg elsket det fra start til slutt. anbefales på det sterkeste! kampsystemet er også genialt og jeg ønsker å se MYE mer av dette i andre større titler. jeg vil at ingen skal kunne være god i et spill med mindre de faktisk kan spille. dette er også en av grunnene til at jeg avskyr wow..

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...