Gå til innhold

Omtale av Need for Speed: ProStreet (Multi)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Lagring av løpshelgene

Lagring av løpshelger kan foretas ved å velge SAVE i løpsmenyen før programmet avsluttes.

Ved continue career ved neste oppstart vil spillet da starte i den aktuelle løpshelgen med de

poeng som du har oppnådd. Det er ikke mulig å velge save for å fortsette med annen

løpshelg, eller for å oppgradere biler .e.l.

Lenke til kommentar

Det irriterer meg at EA Games NOK en gang klarer å lage et spill som yter dårlig på PS3.

 

Greit at EA games består av en gruppe pengegriske jævler av noen folk som driter i kvalitet, men hvorfor ikke bruke noen uker på å sette seg inn i hvordan de kan utnytte PS3s hardware? Blir så lei av å høre alle som klager på at multiplatform-spill er dårligst på PS3, når grunnen er at EA Games ikke kan en dritt om konsollen.

 

Sier bare Naughty Dog. Tror jeg skal begynne å laste ned alle EA-spill bare på faenskap. De vil ikke få mine penger fremover vertfall.

 

Beklager mye offtopic, men blir irritert.

 

Uansett en fin omtale. Den eneste omtalen jeg har lest som jeg personlig har vært enig i.

Lenke til kommentar

Likte denne omtalen. Måtte le et par ganger fordi du formulerer deg på en veldig morsom måte.

 

" Det er i det hele tatt snodig hvordan EA Black Box niholder på det erkeharry, samtidig som de forsøker å fri til de som bærer buksa der den er ment å sitte." - Herlige greier!

Lenke til kommentar

Meget godt skrevet. Lurte veldig på dette spillet, men all tvil er nå fjernet, og spillet vil forbli i butikken. Kanskje jeg får testet 360 versjonen en gang, men kommer nok ikke til å bruke penger på pc versjonen. Får bare sitte å vente og håpe at det kommer en ny NFS som kan konkurere med NFS:Porsche

Lenke til kommentar

Har man mulighet for å fjerne kommentatorfyren eller stripene som forteller deg hvor man burde kjøre?

 

Jeg skal på_ingen_mulige måter kjøpe spillet, jeg bare lurer!

Og nok en gang sært at de nedprioriterer PS3-versjonen, om det ikke burde boikottes av et det er et dårlig spill, burde det så absolutt boikottes pga dårlig port til PS3..

 

yareyare

Lenke til kommentar

"Et tydelig tegn på at de forsøker å levere en mer troverdig opplevelse finner vi i den valgfrie hjelpelinjen, som er direkte stjålet fra Forza"

 

Forza? Linjen eksisterte i hvertfall i Gran Turismo før forza.

 

Artikkelen er veldig bra skrevet og kan si meg enig i alt du skriver. Man kan slå av den plagsomme kommentatoren og ta vekk kjørestripen. En ting som irriterte meg grenseløst i dette spille var minigamet før drag racing. hvor man må bruke 20 sekunder på å varme opp hjulene før vært race, og når vært race består av 3 heats så blir man skikkelig irritert av å trykke på en knapp kjapt for så å slippe den. trykke slipp trykke slipp trykke slipp.....

 

Spillet blir fort ganske ensformig.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...