Gå til innhold

Stor interesse for Warhammer-beta (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Mange som begynner å bli lei WoW, med andre ord.

8859748[/snapback]

 

Ja, det viste jo hvor mye du vet.

8862853[/snapback]

 

Det harru helt rett i. Jeg er allvitende. Og om du prøver å si at det ikke er mange som begynner å bli lei WoW, så erru bra tett i nøtta. Klin i kokosen. Nøkkers i Poteta. Osv osv osv.

Lenke til kommentar
Mange som begynner å bli lei WoW, med andre ord.

8859748[/snapback]

 

Ja, det viste jo hvor mye du vet.

8862853[/snapback]

 

Det harru helt rett i. Jeg er allvitende. Og om du prøver å si at det ikke er mange som begynner å bli lei WoW, så erru bra tett i nøtta. Klin i kokosen. Nøkkers i Poteta. Osv osv osv.

8863605[/snapback]

Kunne ikke vært mer enig om jeg så ville, Djevlen!

Lenke til kommentar
Mange som begynner å bli lei WoW, med andre ord.

8859748[/snapback]

 

Ja, det viste jo hvor mye du vet.

8862853[/snapback]

 

Det harru helt rett i. Jeg er allvitende. Og om du prøver å si at det ikke er mange som begynner å bli lei WoW, så erru bra tett i nøtta. Klin i kokosen. Nøkkers i Poteta. Osv osv osv.

8863605[/snapback]

Jeg er så enig at det gjør vondt.

Lenke til kommentar

Alt har ikke med WoW å gjøre vettu.

 

Er du klar over hvor stor fanbase Warhammer har hatt i MANGE år før Warcraft noen gang var påtenkt?

 

Jeg kjenner en hel del som aldri har rørt et mmorpg før som skal begynne å spille nå fordi det er Warhammer, og de har vært warhammer fans helt siden de var små (flere av dem er over 30, og et par over 40).

 

Derfor jeg sa det jeg sa, har ikke noe med at folk er lei WoW å gjøre. Selvfølgelig er folk lei det, og det skjønner jeg veldig godt, men er ikke derfor det er så mange som har søkt seg inn i betaen.

Endret av kinag
Lenke til kommentar
dårlig grafikk. det ser dårlig ut, jeg tror Age of Conan blir å knuse dette spillet lett  :D  :!:

8869252[/snapback]

Oh noes, her ein som har falt i fella igjen.. =/ Kva er forskjell på dårleg grafikk og at spelet ser dårleg ut? Du er vel for ung til å ha opplevd Warhammer universet uansett, så no hope der i gården..

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...