Gå til innhold

Eizo-skjerm med dobbel HDMI


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-Pqy3rC
Skjermen har også en BrightRegulator-funksjon, som gjør at lysstyrken til skjermen tilpasser seg rommets lys forøvrig.

 

Nice! Er dette noe nytt på skjermfronten eller finnes det også andre skjermer som har det her?

 

(kansje noe å ta med som søkeopsjon i prisguiden etterhvert?)

Lenke til kommentar
Skjermen har også en BrightRegulator-funksjon, som gjør at lysstyrken til skjermen tilpasser seg rommets lys forøvrig.

 

Nice! Er dette noe nytt på skjermfronten eller finnes det også andre skjermer som har det her?

 

(kansje noe å ta med som søkeopsjon i prisguiden etterhvert?)

8850921[/snapback]

 

Eizo har hatt dette siden Komplett tok inn sin første LCD-skjerm (forøvrig en eizo 17" som jeg har, en av de beste lcd-skjermene jeg har brukt).

 

Jeg har alltid likt designet på eizo sine lcd-skjermer, de ser så profesjonelle ut. Det at bildekvaliteten er upåklagelig hjelper jo også. Denne skjermen hadde jeg fulgt med øyivind for å få :p (Kan jeg få en sånn intel bærbar også da :whistle:)

 

EDIT: Mye rart kan skje når man instalerer ubuntu og svarer på forum samtidig :p

Endret av micke090
Lenke til kommentar

forfriskende å se at det endelig kom en vesentlig nyhet på skjermfronten. jeg syns nesten utviklinga hadde stoppa opp der (bortsett fra 20-tommere med ukurant oppløsning og generell prisnedgang)

 

denne utpeker seg som et hett alternativ. er spent på prisen dog. snakker vi over 5k?

Lenke til kommentar
Jeg kunne godt tenkt meg 24" skjerm, men jeg er ikke helt klar for å betale dobbelt som mye som det koster for en 22". Tre tusen for to stusslige tommer ekstra blir litt i overkant syns jeg.

8852371[/snapback]

 

Nå er eg helt uenig i at de to tommene ekstra er stusselige eg da :p

 

To tommer ekstra er mer enn det hørest ut imo :)

Lenke til kommentar
Skjermen har også en BrightRegulator-funksjon, som gjør at lysstyrken til skjermen tilpasser seg rommets lys forøvrig.

 

Nice! Er dette noe nytt på skjermfronten eller finnes det også andre skjermer som har det her?

Er nok ikke så helt uvanlig vil jeg tro, har også dette på min 20,1" SDM-S205F Sony 4/3 skjerm, sitter en liten lys- sensor ved av/på knappen foran. Og det er en funksjon som er relativt billig og implementere selv om det kanskje høres fancy ut.

 

tha stoffi Postet i dag, 17:34

  man får jo en del mer i oppløsning også!

det er utrolig hvor lite folk bryr seg om dette virker det som..

Må si meg enig i det, det er tydelig at smak/ønsker/behov er forskjellige. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...