Gå til innhold

EA avdekker Need for Speed ProStreet (Multi)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det ser faktisk ut som om serien endelig kan ta et steg i positiv retning. Meeen til syvende og sist så er det jo ønsket om å tjene mest mulig penger som vinner. Så da får vi nok et mainstream bilspill som har kompromisser her og der for å kunne nå ut til flest mulig.

Lenke til kommentar

Føler de har sagt det samme om alle spille i Need for Speed serien... blah blah blah... frister meg ikkje i det hele tatt. Eneste positive jeg ser er skademodellen. Var møkkalei av at bilene går 200km/h timen rett i en vegg uten å få en skramme. I tillegg kunne du bruke svingene te å hjelpe deg selv med å komme på rett spor.

 

Sjelden jeg brukte bremsen i Need For Speed.

Lenke til kommentar
er blant annet svært stolt av skademodellen sin, som nå også vil påvirke bilens kjøreegenskaper.
Hvordan kjøreegenskapene er før de blir skadet er vel egentlig viktigst, men i god gammel EA-stil er det først og fremst grafikken de pusher på med. Håper de skjerper seg med PS. Har ikke vært noe brukbart NFSU siden NFSU2.
Lenke til kommentar

Får så inderlig vel håpe at dette spillet nå ikke blir like dårlig som carbon (da tenker jeg på fysikken på bilen)

 

 

Grafikken så jo nydelig ut, men i et bilspill tenker jeg ikke så mye på grafikken, vil helst oppnå 50+ FPS :)

 

 

Ellers så er det TYPISK NFS at man skal bli kongen av byen, og ha den mest horete bilen.. :roll:

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...