Gå til innhold

Norge på Facebook-toppen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvor henter de disse tallene fra? De som er medlem i nettverket Norway? Hvis de gjør det er det alt for få. Veldig mange som ikke har meldt seg inn i det nettverket...

8593404[/snapback]

Det tenkte jeg også på så jeg gjorde en liten sjekk nå nettopp:

People in Norway network: 179,644 people

Bare Ca 50% av de norske vennene mine er registrert i Norway network så mørketallene er nok store. Tar vi min venneflokk som representativ så er det rundt 360.000 registrerte i Norge.

Lenke til kommentar
Hva er facebook?  :roll:  høres utrolig kjedelig ut :thumbdown:

8593421[/snapback]

En venneliste. Utrolig enkelt å søke opp gamle venner og legge de til, samt at de kan legge deg til på lista. Høres kanskje ikke så fantastisk ut, men mange blir hekta på det. Man kan også legge til bilder, skrive meldinger og mye annet rart. Brukergrensesnittet er veldig enkelt så hvem som helst kan mestre det fra første minutt.

 

Det var på dagsrevyen for noen dager siden en reportasje om at bedrifter begynner å sperre for facebook siden de ansatte sitter og surfer på det i arbeidstida.

 

Du får registrerer deg så finner du ut hva det er.

 

PS: Alle norske som ikke har meldt seg inn i Norway network oppfordres til å klikke "Join" for å komme med i statistikken.

Lenke til kommentar
En venneliste. Utrolig enkelt å søke opp gamle venner og legge de til, samt at de kan legge deg til på lista. Høres kanskje ikke så fantastisk ut, men mange blir hekta på det. Man kan også legge til bilder, skrive meldinger og mye annet rart. Brukergrensesnittet er veldig enkelt så hvem som helst kan mestre det fra første minutt.

 

Det var på dagsrevyen for noen dager siden en reportasje om at bedrifter begynner å sperre for facebook siden de ansatte sitter og surfer på det i arbeidstida.

 

Du får registrerer deg så finner du ut hva det er.

 

PS: Alle norske som ikke har meldt seg inn i Norway network oppfordres til å klikke "Join" for å komme med i statistikken.

8593426[/snapback]

 

ok ;) får se om jeg registrerer meg etterhvert.

Lenke til kommentar

Syntes det var teit i begynnelsen, men ble ganske hektet de første dagene jeg brukte tjenesten. Nå er jeg innom en gang om dagen og sjekker, syntes det er en flott tjeneste.

 

Det forbauser meg at alle som omtaler medlemstallene på FB aldri får med seg at det ikke er alle som er med i Norway-nettverket. Det står jo artikler om det hos nettavisene nesten daglig, og hver gang blir det kommentert at det ikke er alle som er med i det nettverket de henter medlemstallene fra. Men feilen gjøres igjen dagen etter likevel

Endret av demeyfint
Lenke til kommentar
Facebook har tatt helt av i Norge - over 170 000 nordmenn bruker nå den populære tjenesten.

 

Les mer

8593331[/snapback]

 

Facebook er ganskeså artig, ingen stor gåte hvorfor det har blitt så stort. Førstesiden av VG (eller var det dagbladet) pluss gjentatte artiker i medier =)

Lenke til kommentar

Det er jo en flott tjeneste.. litt synd at det er folk som hele tiden må sjekke og holde seg oppdatert på hva som skjer. For min egen del holder det å sjekke innom en gang eller 2 på ettermiddagen og litt i helgene. Men er godt at nordmenn blir mer sosiale.. tidligere trengte vi alkohol for å ha så mange "venner" som vi har på fjesbok :p

Lenke til kommentar
Syns facebook er meget bra jeg. Har kommet i kontakt med gamle venner jeg ikke har sett på 19år da jeg flyttet fra en by til en annen når jeg var liten

8593604[/snapback]

 

lurer på hvordan facebooks tjenester fungerer,

åssen klarer du å finne frem vennene dine som du ikke har sett på 19 år?

er det en sånn name search fra telefonkatalogen :!: ?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...