Gå til innhold

– Apple dumper harddisken


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Håper ikke de tar vekk de harddisk baserte spillerene, fordi det er jo mange som kanskje har en 20gb musikksamling. Hvordan skal de da få lagret all musikken på en Apple musikkspiller med flash? Tror ikke de kommer til å gjøre det før de har funnet opp en 30 gb flash spiller, noe som kommer til å ta tid!

 

Ja , ja, man skal da ikke ta sorgene på forskudd, det var jo tross alt bare en analyse. :)

Endret av kornelen
Lenke til kommentar

Nok en gang kommer et analysebyrå med informasjon som er null verdt, og som de fleste andre som følger med i markedet også kunne tenkt seg frem til.

 

Kanskje jeg skal starte mitt eget analysebyrå eller noe slikt :)

 

(dette var ikke det verste eksemplet, men det er utrolig hvilke "analyser" vi har fått servert her før).

 

Håper at lavere pris på flashminne først og fremst fører til en Nano med 16 gb. Bærbare videospillere har hittill ikke appellert til meg, men jeg ser at stadigstørre og større skjermer mer strøm, så å få litt til overs ved å droppe harddisken hadde vel vært fint.

Lenke til kommentar

8 GB kom i fjor ja.

 

Håper ikke de tar vekk de harddisk baserte spillerene, fordi det er jo mange som kanskje har en 20gb musikksamling. Hvordan skal de da få lagret all musikken på en Apple musikkspiller med flash? Tror ikke de kommer til å gjøre det før de har funnet opp en 30 gb flash spiller, noe som kommer til å ta tid!

Leste du artikkelen? :)

 

"Likevel har flashminne falt såpass mye i pris at Apple kan velge å introdusere en video-iPod med 32 GB lagringsplass i stedet for å øke kapasiteten på harddisken. "

 

Men det blir nok ikke før tidligst neste år at vi ser slike størrelser. Tipper Apple kommer med 16 GB flashbasert iPod (nano?)i løpet av året.

Lenke til kommentar
Et analysebyrå mener Apple sannsynligvis vil kaste harddisken iPod på dynga og gå for flashminne.

Enhver person med litt innsikt i dataverdenen skjønenr jo at alle mp3 spiller kommer til og bytte ut harddisk mot Flash eller ennye tknologi som sikkert kommer etterhvert, så trenger strengt tatt ikke noen analysatorer til å få med seg det.

 

Spørsmålet er bare hvor lenge det er til.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...