Gå til innhold

Omtale av GT Pro Series (Wii)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Aldri, tipper jeg.

7781294[/snapback]

Faktisk har Wii snart 4 racing spill ute på markedet. Kanskje ikke spesielt gode spill, men det er 4 spill. Når en maskin har vært ute i litt over en måned er det en del. Kanskje utviklerne prøver seg frem for å finne en god måte å styre på osv..

Excite Truck ser kanskje ikke serlig realistisk ut, men har fått noen gode karakterer pluss at det er lagd av Nintendo selv :) Har NFS Carbon selv der tilt funksjonen sitter ganske bra. Et helt greit racing spill.

 

Xbox 360 er vel kanskje endel bedre på sånne spill. Gleder meg vilt til Forza 2 og GTR til 360. Kanskje Wii for noen slike spill om en stud...

Lenke til kommentar

rush = elendig spill

 

Overasker ikke at dette fikk dårlig karakter, ble faktisk mer overasket at det fikk karakter 2. Må det være noe i spillet som fungerte.

 

Glad jeg ikke kjøpte dette da jeg var å kjøpte Wiien min i Desember. Gikk klart for TP, som jeg brukte det resterende av året på å kose meg gjennom.

 

Ser frem til rush tiden er over og vi kommer inn i en normal dur med spill til Wii.

Lenke til kommentar

Det første jeg tenkte når jeg så skjermbildene var: Hvorfor anmelder gamer.no N64 spill?

 

Edit: Så at noen her kalte Wii for en flopp. Tro meg, de sitter ikke på noen argumenter i det hele tatt. Igår møtte jeg en fyr med samme synspunkt under en DotA kamp via Bnet, og etter 5 min med diskusjon med meg (der han ble complete and utterly rape'a) falt han tilbake på det siste "argumentet" sitt: Nintendo Wii suger!

 

Også quitta han (^^,)

Endret av knekt_en
Lenke til kommentar
Var det spillet der på Wii ? Nå må dere kødde .... Det så ut som ett Playstation 1 spill :O

7783249[/snapback]

 

Faktisk fullstendig enig. Ser heilt vanvittig ubrukelig ut. Men sånn går det når man skal surfe på bølger og dra inn enkle penger. Skjønner ikkje at denne tittelen eksisterer :p

 

EDIT; At benyeah, haha stått opp rett i veggen de siste dagene eller? :wee:

Endret av Mala
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Litt gammelt emne ja, men skjønner ikke helt hvordan dette spillet kan være så elendig. Ser ikke dårlig ut synes jeg. Grafikken er jo ganske elendig, men har ikke gameplayet noe å by på denne gangen?

8130952[/snapback]

 

Har du engang lest artikkelen?

 

Mange flotte spill har det visuelle i skjønneste orden. Det finnes også fremragende spill med et lite tiltalende ytre. Kjedeligere er det med de som tar seg godt ut, men som likevel ikke er verdt å spille for fem flate øre. Det er med dyp sorg og smerte vi må meddele at GT Pro Series ikke passer inn i noen av de nevnte gruppene, men i den siste kategorien: Spill som både er og ser ut som søppel.
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...