Gå til innhold

Slippdato for S.T.A.L.K.E.R. kunngjort (Multi)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jøsses, det var ikke værst. STALKER har jo blitt mer til en vandrerhistorie enn et konkret spill, så nå kan vi kanskje få sett på go'sakene. De har desverre ekstreme forventninger som må fylles.. vanskelig å spå om det blir knallsuksess eller kjempeflopp. Får håpe det blir det første, da har de råd til å patche opp alle bugsa de ikke rakk før slippdato ;)

Lenke til kommentar

Dette spillet har jeg fulgt lenge,veeeldig lenge;). Virker til kanskje å være frisk pust i et spillmarked som består 60% oppfølgere 30% Filmspill:)

 

THQ er ikke akkuratt kjent for fps spill, kanskje derfor de ikke har vært villig til å satse hardt på et helt nytt fps/rpg spill.

 

håper det blir bra. la inn preorder på det i slutten av '04 tror jeg :!:

7548481[/snapback]

 

Hvor gjorde du det? :)

Lenke til kommentar
Dette spillet har jeg fulgt lenge,veeeldig lenge;). Virker til kanskje å være frisk pust i et spillmarked som består 60% oppfølgere 30% Filmspill:)

 

THQ er ikke akkuratt kjent for fps spill, kanskje derfor de ikke har vært villig til å satse hardt på et helt nytt fps/rpg spill.

 

håper det blir bra. la inn preorder på det i slutten av '04 tror jeg :!:

7548481[/snapback]

 

Hvor gjorde du det? :)

7548934[/snapback]

 

tror det var hos zailor.

Lenke til kommentar
Endelig litt mer konkret info ja. Blir god å få prøve STALKER nå. Det var en stund utrolig mye oppstyr rundt dette spillet, helt til de sa at det kom til å komme ut lenge etter det de hadde planlagt. Godt er egentlig det, for nå føler jeg at jeg ikke har særlig store forventninger til spillet. Men jeg gleder meg selvsagt kjempemye. :)

7548232[/snapback]

 

husker E3 filmen for mange år siden, der de skrøyt av effektene man fikk med de NYE DX9 kortene, og nå kommer DX10.

Lenke til kommentar
ojojojoj! jeg GLEDER meg. Logget meg inn på forumet på den offisielle siden. Siste post var for 3 år siden lol. Atmosfæren kommer til å uslåelig!

7552177[/snapback]

 

20:52:03 Thursday, 21 December 2006, det var siste post, og det er mange fra denne måneden.

7552375[/snapback]

 

 

hva er det du snakker om? jeg snakker om MIN siste post fra stalker-forumet. rai rai :!:

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...