Gå til innhold

Enda et Norges billigste mobilabonnement


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mndavgift: 79kr (inkl 90 ringeminutter og 80 SMS)
Oppstart: 0,59kr
Minuttpris: 0,79kr
SMS: 039kr
MMS: 1,99kr

Er det bare meg som ikke klarer å se dette som en skikkelig killer?

 

Nunel skal ha cred for å ha droppet minstefakturering, men ellers var det lite ved abonnementet som levde opp til navnet. Om de virkelig skal sparke beina under giganter som Telenor hadde jeg forventet mer krig rundt minuttpris og SMS (sett i forhold til djuice allstar er det 10 øre billigere oppstart og 10 øre dyrere minuttpris). At de heller velger å gi kundene 90 ringeminutter og 30 SMS mer for 50 kr mer i måneden viser vel heller at Nunel ikke ønsker å konkurrere på pris, men at de på samme måte som NetCom og Telenor velger innhold? :hmm:

Lenke til kommentar
Men har ikke satt meg så inne i ringepriser. Er 79,- kr med 90 ringeminutter og 80 SMS dårlig.
Nei, på ingen måte. Telenor har til eksempel 60 minutter inkludert i sitt Fri60-abonnement med en månedspris på 149kr. Mitt abonnement (djuice allstar) har 50 SMS inkludert for 29kr i måneden.

 

Vi sier ikke at det er en dårlig deal, men at det ikke er en ekte killer.

 

Selv sitter jeg med netcom kontant nå.
Ringepris på 2,99kr/minutt. :ermm:

 

 

Noen som vet hvilket nett Nutel bruker?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9812398713

Tipper Nutel bruker Netcom - i mitt forsøk på å danne konspirasjonsteorien Wormdahl vs Wormdahl.

 

Husk nå at Telenor subsiderer telefon - og dermed er det skjulte besparelser i både Fri60 og Djuice Allstar.

 

Liker på ingen måte Telenor, men liker heller ikke tanken på å betale 79kr måneden.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9812398713
Det er vel ingen subsidisjon(?) på djuice Allstar?
Du sparer to-tre hundre kroner ved å kjøpe telefon med Telenorlås. Jeg betaler gjerne to-tre hundre ekstra for å slippe Entry-knappen. ;)

7339564[/snapback]

 

Brandingen er noe svineri.

Bør ulovligjøres..

 

Men likevel - for de som ikke bryr seg om annet enn pris, må man likevel ta denne subsidien i betraktning.

Lenke til kommentar
Du ringer gratis mellom nutel-kundene da, det er jo kjekt om du får noen venner til å bytte :)

7339580[/snapback]

 

Den var neimen ikke dum :)

 

Ellers syns jeg det virker litt spesielt at de subsidierer telefoner uten å sette noe krav til kjøper. Man kan jo bare gå i butikken og kjøpe seg en billigere telefon, for så å si opp abbonementet med en gang..?

Lenke til kommentar
Du ringer gratis mellom nutel-kundene da, det er jo kjekt om du får noen venner til å bytte :)

7339580[/snapback]

 

Den var neimen ikke dum :)

 

Ellers syns jeg det virker litt spesielt at de subsidierer telefoner uten å sette noe krav til kjøper. Man kan jo bare gå i butikken og kjøpe seg en billigere telefon, for så å si opp abbonementet med en gang..?

7342017[/snapback]

Virker sånn ja, men du må vell ut med etableringsavgift så det blir kanskje ikke så lønnsomt?

Lenke til kommentar

I Info: Mobil står det ..

 

Hva er UMTS/eller 3G?

UMTS, bedre kjent som 3G, er et helt nytt mobilnett. 3G står for for 3. generasjons mobilsystem. 3G er først og fremst utviklet for å støtte tjenester som tale, høyhastighets data og multimediatjenester. Den største forskjellen med dette nye nettet er økt hastighet på data tjenester. 3G er aktivert på alle mobil abonnementene til Ventelo BlueCom.

 

Ventelo BlueCom? Hva har skjedd?

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...