Gå til innhold

Kulturo: Nytt "Babylon 5" eventyr på vei


daubyj

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva var galt med Legend of the Rangers?

Lenge siden jeg har sett B5 nå, så husker ikke så mye i detalj, men husker at jeg syntes alle B5-filmene var fete.

 

Det jeg håpte de skulle lage film om, var Crusader. Siden serien ble så kort, håpte jeg på å se en film om oppdraget deres i stedet.

Lenke til kommentar

Eyh Garibaldi er fremdeles med. Yay! :)

Menne kem e Galen? Var de han techno mage kisen?

 

Bruce Boxleitner ....John Sheridan Commander b5 og president i alliansen.

Jerry Doyle .... Michael Garibaldi Sikkerhetsdsjef b5

Peter Jurasik .... Londo Mollari ambasdør centauri

Tracy Scoggins .... Elizabeth Lochley Commander B5

Peter Woodward .... Galen fant ut 5 sec senere enn e lagde innleget; technomage. Altså menneske.

Endret av Aqidon
Lenke til kommentar
Eyh Garibaldi er fremdeles med. Yay! :)

Menne kem e Galen? Var de han techno mage kisen?

 

Bruce Boxleitner ....  John Sheridan-----sjefen på b5 i en viss tid

Jerry Doyle ....  Michael Garibaldi ---venn og\eller ass. sjef eller sikkerhetsdude

Peter Jurasik ....  Londo Mollari------annen rase, hadde en slags kam som gikk tvers på hodet

Tracy Scoggins ....  Elizabeth Lochley---huser ikke, kan være hu dama som var blant personellet(typo?) på B5..

Peter Woodward ....  Galen---enda en alien race, men ikke som londo, hadde en  venn som transmuterte til halvt menneske isammen med...sheridan tror jeg.

7301720[/snapback]

 

SVar i quote :)

 

 

Jeg visste ikke at det fantes en B5 film...hvor mange har det vært ?

Lenke til kommentar
Jeg visste ikke at det fantes en B5 film...hvor mange har det vært ?

7301725[/snapback]

 

det er laget 6 filmer tilsammen fra B5 som er plassert på ulike tidspunkt i B5-universet.

 

Det har lenge versert rykter om en ny film men det siste jeg leste var at dette prosjektet ble skrinlagt på grunn av manglende finansiering. Denne skulle hete The memory of Shadows. (linken viser til omtale av filmen på Wikipedia).

 

Da tidligere B5-filmer har blitt skrinlagt i planleggingen tar jeg dette med en klype salt inntill jeg har filmen i mine klamme lanker.

Endret av ilpostino
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...