Gå til innhold

Med harddisken på utstilling


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

He, he, var jo dritstilig :-)

Men, Raptoren støyer en del så ville ikke hatt den i en HTPC :-)

 

Kanskje jeg skal ha en slik på kontoret, for de av oss som jobber med IT får ofte spørsmål som "Harddisken min virker ikke", problemet er at folk flest kaller selve PC'en for harddisk, og da kan man bare peke og si at dette er en PC og DETTE er en harddisk. :hrm::p He, he, har faktisk liggende en gammel disk på kontoret for "lære" folk hva som er riktig (sier jo litt om nivået kanskje) :roll:

 

Arcade

Lenke til kommentar
He, he, var jo dritstilig :-)

Men, Raptoren støyer en del så ville ikke hatt den i en HTPC :-)

 

Kanskje jeg skal ha en slik på kontoret, for de av oss som jobber med IT får ofte spørsmål som "Harddisken min virker ikke", problemet er at folk flest kaller selve PC'en for harddisk, og da kan man bare peke og si at dette er en PC og DETTE er en harddisk.  :hrm:  :p He, he, har faktisk liggende en gammel disk på kontoret for "lære" folk hva som er riktig (sier jo litt om nivået kanskje)  :roll:

 

Arcade

7282461[/snapback]

 

Det slår ikke hva noen sekretærer på et tannlegekontor kalte Pc delene..

 

De kalte skjermen for "maskinen", og kabinettet kalte de "boksen".

 

Ble litt forvirring da de slo av og på "maskinen" og lyset på "boksen" forandret seg ikke... Ikke lett med tlf-support da.

 

 

Skjønner ikke hva en skal med en 10 000 rpm disk i et HTPC kabinnett, men for all del...jeg skjønner ikke alt.

Lenke til kommentar

Det er jo samme kabinettet so CW01 og LC18 så selve kabinettet er blandt de beste HTPC kabinettene man kan få tak i. Mtp hvor mange stygge juletre pc`er som finnes der ute så forundrer det meg ikke om dette kabinettet blir godt motatt.

Personlig synes jeg det så skikkelig harry ut.

Lenke til kommentar
har innebygd 52 i 1 kortleser?:p

7282386[/snapback]

w00t? Finnest det så mange korttyper da? :blush:

7282458[/snapback]

Det har gått inflasjon i kreative måter å telle typer minnekort. Jeg kan tenke meg at disse 52 inkluderer 8MB, 16MB, 32MB, 64MB, osv for hver korttype. Da blir det ganske mange til slutt.

 

Er det noen som har formening om hva prisen kan havne på? Og om den kommer i en utgave uten skrytevinduet?

Lenke til kommentar
har innebygd 52 i 1 kortleser?:p

7282386[/snapback]

w00t? Finnest det så mange korttyper da? :blush:

7282458[/snapback]

Det har gått inflasjon i kreative måter å telle typer minnekort. Jeg kan tenke meg at disse 52 inkluderer 8MB, 16MB, 32MB, 64MB, osv for hver korttype. Da blir det ganske mange til slutt.

7283148[/snapback]

 

Vil tro at det er en 5-i-1 kortleser, og det er en skriveleif?

Lenke til kommentar
Vil tro at det er en 5-i-1 kortleser, og det er en skriveleif?

7283162[/snapback]

Det er vist ikke det. Jeg fant fram en kilde på det.

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
52-in-1 card reader

Card reader support:

Smart Media - SM, SSFDC, SM Ram, XD

Compact Flash - CF I, CF II, Hitachi Microdrive, IBM Microdrive, Magicstor, HS-CF, Extreme CF, Extreme III CF, Ultra CF, Ultra II CF, Ultra-X CF

Secure Digital - SD, HS SD, Extreme SD, Extreme III SD, Ultra SD, Ultra II SD, Ultra II SD plus, SD Elite Pro, *Mini-SD, *Micro SD, *T Flash, *C-Flash

Multimedia - MMCI, MMCII, HS MMC, DV-RS-MMC, *MMC Mobile, *RS MMC, *RS MMC Mobile, *HS RS MMC

Memory Stick - MS, MS Magic Gate, MS Pro, MS Pro(MG), Extreme MS Pro, Extreme III MS Pro, HS MS Pro, HS MS MG Pro, MS Select, MS Pro Ultra II, *MS Duo, *MS Duo(MG), *MS Pro Duo, *MS Pro Duo(MG), *HS MS Pro Duo, * HS MS MG Pro Duo, *MS Pro Duo Ultra II, * MS Rom

Jeg hadde vist rett i det med en kreativ måte å telle på. Her teller de ulike produsenter og produktserier av minnekort og mikroharddisker.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...