Gå til innhold

Intervju om Armed Assault (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva med trær som svaier og tidevann i elvene? For realismen sin del håper jeg da jammen at tidevannet holder seg i havet og ikke kommer opp i elvene ^^

 

Operation Flashpoint er forøvrig et av mine favorittspill gjennom tidene og jeg klarer nesten ikke vente til Armed Assult kommer. Flott artikkel!

Endret av mju
Lenke til kommentar

mju - det står i artikkelen at trær og busker vil vaie i vinden, og t.o.m. reagere på luften fra rotorbladene på et helikopter :)

 

80-100 spillere i MP.. tror det når jeg ser det. Jeg kan ikke fordra PR folk som skryter hemningsløst av et spill, for så å la oss vanlige dødelige oppdage etter at vi har kjøpt det at det var vel mye skryt i forhold til hva en faktisk får for pengene.

 

I dette tilfellet er jeg nokså sikker på at jeg ikke vil bli skuffet uansett.. for jeg elsket OFP 1985, og de har her tatt det beste fra det spillet og forbedret det. Er bare litt redd for systemkravende for at AA skal kjøre glatt.. (hjelper ikke å poste estimerte krav).

 

 

Edit: Ok, skal droppe det seriøse ansiktet.. JEG GLEDER MEG VILT TIL AA!! :dribble:

Endret av Sundiver
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Dette lover bare mer og mer bra! Jeg klarer snart ikke å vente :D Det er ut til å bli en verdig oppfølger av OFP og muligens en konkurent til BF... Gleder meg sinnsvakt mye! :w00t:

Lenke til kommentar
Dette lover bare mer og mer bra! Jeg klarer snart ikke å vente :D Det er ut til å bli en verdig oppfølger av OFP og muligens en konkurent til BF... Gleder meg sinnsvakt mye! :w00t:

6767153[/snapback]

Synes kanskje ikke at dette blir en konkurent til BF. Vi snakker om et området på 4x4mil og ikke en liten boks å slåss i.

Vi snakker om at man burde sitte 3 mann i en M1A1 for å utnytte den best mulig og ikke arkadetanks. Men uansett, dette ser veldig lovende ut.

 

Gleder meg til Armed Assault. Da får jeg sålenge spille OFP:R siden Armed Assault ikke er i hyllene...

 

Om de klarer 80-100 spillere gjenstår å se, OFP blir på en relativt bra server i dag, spillbar for 30-40 personer i CTF (altså ikke AI med). Så med ny nettverkskode og bedre AI kode, så er det kanskje mulig.

 

Samt at kravet for Armed Assault er jo "litt" høyere enn kravet for OFP:R.

 

Uansett, kan jo ikke vente, så OFP:R med WGL5 skal fortsatt spilles hver torsdag fremover til Armed Assault kommer...

Lenke til kommentar

Om de klarer 80-100 spillere gjenstår å se, OFP blir på en relativt bra server i dag, spillbar for 30-40 personer i CTF (altså ikke AI med). Så med ny nettverkskode og bedre AI kode, så er det kanskje mulig.

 

6767655[/snapback]

 

Som bamsemumsen sier, så klarer jo Joint Ops det fint, så burde gå jo bra her også.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...