Gå til innhold

Sniktitt på Titan Quest (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har virkelig sett frem til dette spillet helt siden demoen. Virkelig kult med så mange våpen og armor-typen. Enda kulere er det jo med så god grafikk og ragdoll-fysikk.

 

Jeg likte Diablo og Dungeon Siege utrolig godt, så jeg ser ikke hvorfor jeg ikke skulle like dette også. Dette ser jo ut til å bli enda friere, og historien mer engasjerende.

 

Istapp: Hack 'n' Slash er jo bare en type RPG da.

Jeg er forresten litt enig med deg, Gunfreak. Det blir lett litt upersonlig. Jeg liker spill som KOTOR, Gothic og Oblivion bedre (det blir litt mer enn bare å hakke på fiender hele tiden). Likevel gleder jeg meg til Titan Quest også. Liker begge disse RPG-typene, jeg. :)

Endret av Hr. Jenssen
Lenke til kommentar
Istapp: Hack 'n' Slash er jo bare en type RPG da.

Jeg er forresten litt enig med deg, Gunfreak. Det blir lett litt upersonlig. Jeg liker spill som KOTOR, Gothic og Oblivion bedre (det blir litt mer enn bare å hakke på fiender hele tiden). Likevel gleder jeg meg til Titan Quest også. Liker begge disse RPG-typene, jeg. :)

6286915[/snapback]

 

Hehe jada, har spillt RPG av alle typer opp gjennom årene, så er klar over det. Hvis man ikke klarer seg uten en personlig setting i forbindelse med RPG, så er det bare til å velge et annet spill (så sant en ikke har spillt alt som eksisterer innenfor den kategorien).

 

Ble mer eller mindre lei av Hack'n Slash med Diablo II, men Titan Quest ser bra ut. Er lenge siden jeg har spillt Hack'n Slash nå, så det kan fort bli gøy igjen.

Endret av Istapp
Lenke til kommentar

Syns det hele virket litt for likt Diablo 2, jeg har riktignok ikke spilt demoen.

Men utifra teksten og hvis jeg ser bor ifra det om Hellas og Egypt kunn det fint vært snakk om Diablo her. Det med yrker er jo brukt både i WoW og GW og sikkert flere andre spill. Og ferdighetstreet er jo som tatt ut av gode gamle Diablo2.

Og hvis mangelen på dialog og frihet blir så stor som det antydes så ville jeg anbefale å kjøpe Diablo 2 + Lord of Destruction expansion. Noe som ikke kommerover 200kroner i pris. :yes:

Lenke til kommentar

Altså, spillet er jo inspirert, nesten basert på Diablo!

 

Det som Titan Quest har, som ikke Diablo har, er veldig fin grafikk, ragdoll-fysikk, historie skrevet av en profesjonell writer, hysterisk mange våpen og rustninger (mange flere enn Diablo), mange flere og mye mer varierte fiender ++.

 

Uansett, hva er egentlig galt med Diablo satt i det mytologiske gamle Hellas? :)

Lenke til kommentar

Skulle det ikke være hellas, egypt og kina? dvs 3 forskjellige mytologier.

 

Settingen kan gjøre spillet ganske tøfft selv om det bare er en klon av et annet, f.eks. Will Rock er langt bedre(imo) enn serious sam fordi de har tøffere områder, monster og ikke minst musikk :)

 

La oss b are håpe at coop multiplayer blir en smertefri opplevelse.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...