Gå til innhold

CryEngine til PS3 (PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Microsoft vil nok komme på banen når det gjelder Crysis. Og lisensere CryEngine.

 

De viser you Crysis trailer på E3 konferansen.

6210537[/snapback]

Det er EA som eier lisensen til Crysis, MS har ingenting med den å gjøre. CryTek eier motoren såklart.

 

Håper spillet kommer til Xbox 360 også, kjøper ihvertfall ikke PS3 for dette spillet selv om det er et av de jeg ser veldig fram til. Dessverre er min PC for gammel til å kjøre det også. Kom igjen MS, bla opp.

Lenke til kommentar
Microsoft vil nok komme på banen når det gjelder Crysis. Og lisensere CryEngine.

 

De viser you Crysis trailer på E3 konferansen.

6210537[/snapback]

Det er EA som eier lisensen til Crysis, MS har ingenting med den å gjøre. CryTek eier motoren såklart.

 

Håper spillet kommer til Xbox 360 også, kjøper ihvertfall ikke PS3 for dette spillet selv om det er et av de jeg ser veldig fram til. Dessverre er min PC for gammel til å kjøre det også. Kom igjen MS, bla opp.

6210741[/snapback]

Var da motoren jeg mente da vettu. Les hva jeg skriver.

 

Microsoft vil sikkert prøve veldig hardt å få Crysis til X360. Men Microsoft Game Studios vil kanskje ved en senere annledning kanskje bruke CryEngine 2.0.

Lenke til kommentar
Ja. Dette var kanskje ikke overraskende. Noen gode utviklere til spill må jo PS3 ha også. Det kan bli spennende å se hvordan det eventuelle spillet blir i forhold til Crysis på PC.

6209067[/snapback]

 

Yep enig, siden Square-Enix, Namco, Capcom, Eidos, Konami og EA er ikke bra nok. :roll:

Lenke til kommentar
These are some of the responsibilities mentioned:

 

* Maintain (optimization, adding new features) the existing CryENGINE 2 graphics system.

* Assist in porting the source code from PC platform to the new gen console platforms (Xenon, PS3).

* Assist in design of the graphics system and/or the animation system for the new gen console platforms (Xenon, PS3).

* Develop and maintain the graphics system and/or the animation system for the new gen console platforms (Xenon, PS3).

 

Xenon = Xbox360

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Microsoft har nok null planer om å lisensiere CryEngine2. Microsoft XNA er vel det de satser på innen spill-motorer for øyeblikket.

 

Om jeg har riktig da

Endret av Slettet+56132
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Må nok skuffe dere folkens men Crysis kjem berre på ps3 og pc..

 

Crysis skulle ha "real time weapon change" og det er bare mulig med kraften til ps3.. :thumbup:

6451534[/snapback]

 

Du vil vel ikke være så grei å skrive hva "real time weapon change" går utpå? googlet litt etter det, men fant ikke noe spesielt om det.. :)

Lenke til kommentar
Må nok skuffe dere folkens men Crysis kjem berre på ps3 og pc..

 

Crysis skulle ha "real time weapon change" og det er bare mulig med kraften til ps3.. :thumbup:

6451534[/snapback]

 

Du vil vel ikke være så grei å skrive hva "real time weapon change" går utpå? googlet litt etter det, men fant ikke noe spesielt om det.. :)

6453434[/snapback]

Det er en spøk etter E3 showet til Sony...

 

Men Crysis kommer til PC først, så blir det sikkert både 360 og PS3. Bare fordi en utvikler annonserer en stilling som programmerer til PS3, så betyr det ikke at spillet bare kommer til PS3 (av konsollene).

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
Undead,14/09-2006 : 22:57]Kommer isåfall til å bli en crappy pc til konsollkonvertering

 

Og man får ikke like bra grafikk som på pc, fordi begge konsollene mangler DirectX 10 støtte.

6865347[/snapback]

 

De aller fleste PC-spill som portes til konsoll, ser helt like ut på konsoll. Både XBOX 360, og PS3 har features fra DirectX 10, selv om de ikke er 100% DirectX 10-kompatible. De aller fleste PC-er vil heller ikke klare Crysis på fullt, dessuten vil en PC som klarer Crysis i dag være utdatert søppel om noen få år.

 

At en konsoll ikke HW-aksellerer visse features, betyr ikke at vi ikke får se dem i noen få spill (slik som f.eks. bump mapping i noen få PS2-spill).

Endret av Dragon Hunter
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...