Gå til innhold

Programmer.no og Hardware.no slås sammen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Javel dette er nok enda et steg videre for hardware i prosessen for å gjøre siden mer lest blandt folk flest. Enten vi liker det eller ei, er hardware.no etter min mening på vei til å bli mer som digi.no eller som hvilket som helts pc-magasin for hvermansen.

 

Ønske om å bli større og større har fjernet mye av særpreget mener jeg, spesielt med sammenslåingen av hardware.no og overklokking.no, og nå også programmer.no

Endret av Thorsen
Lenke til kommentar

Kall meg treg, men hvorfor gjør dere dette ?

 

Hadde det ikke vært bedre å la noen nyheter fra programmer.no komme på forsiden av hw.no og FORTSATT ha programmer.no ?

 

For det ser jeg som ingen ulempe.

 

 

vi så hva som skjedde når ok.no ble assimilert.

 

Ingen verdens ting.

6131615[/snapback]

Masse rot på forumet :)

Endret av Ozelot
Lenke til kommentar
Da blir det enklere og holde følge med alle nyhetene, alltid vært klomsete med alle de forskjellige sidene syntes jeg :)

6131632[/snapback]

 

Helt enig, liker å ha det samlet

 

Hva med de som ikke likte alt fra mobil til kamera, som holdt seg til ok.no. Vedder på at ok.no lesere ikke leser artikkler fra hw nettverket. Vi kan alle se resultatet av ok og hw sammen. Har blitt lite overklokkingsartikkler, utenom de som ligger i arkivet.

6131649[/snapback]

 

De artiklene eg ikke gidder lese på hw.no, bare hopper eg enkelt og greit over... Ser ikke det store problemet, det kommer ikke SÅ sinnsykt mange nye artikler hver dag at du ikke klarer å få med deg det som interesserer deg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...