Gå til innhold

Første Halo3 "meny screenshot"


Anbefalte innlegg

XBOX.com og Bungie jobber som fy for å begrense/prøve å få stoppet bildene av det som skal være en tidlig meny i det kommende HALO3:

Halo3-PossibleMenuLeak-Angle.jpg

Halo3-PossibleMenuLeak-headon.jpg

 

Ikke sjeldent slikt dukker opp. Men det intresange er at alle threads om dette på xbox.com og bungie sine forums blir sperret og slettet.

Endret av dark by design
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Mulig det er et forløpig utkast, men den "Y - Friends"-tingen er jo bortkasta når du har Live-knappen på kontrolleren.

 

Og Split Screen og System Link er vel ikke noe Bungie prøver å skjult, snarere noe folk tar som en selvfølge etter Halo 1 og 2. Classic Mode er det derimot bedre grunn til å lure på.

Lenke til kommentar

en bungie ansatt sier på bungie sin hjemmeside at menyen er fake.

 

 

 

"NewsFakey McFakington UI Shot

Posted by Frankie at 5/16/2006 11:35 AM

The user interface screen floating around the interzone right now is a fake. It's a pretty fake, but fake nonetheless. We're not going to debunk every fake we see, but that one is clogging the forums. So stop talking about it. It's fake.

 

 

That's right, fake. "

 

http://www.bungie.net/

 

 

vet ikke helt om eg tror på det men men.. lysten på halo 3 minket ikke med å se den screenshoten fake eller ikke fake :dribble:

Lenke til kommentar
Hmm, ser egentlig ut som at man ikke kan velge campaign på det bildet der. Noe som er typisk på demoer. Eller er det bare at de øverste og nederste setningene fader ut når man scroller opp/ned? Siden "settings" også er litt fadet ut.

6118641[/snapback]

 

1) Confirmed fake

2) Boring spekulasjoner

3) Hva om den fader ut når den blir valgt?

4) Boring spekulasjoner.

Lenke til kommentar

det fantes overhodet ingen spillbar versjon, demo eller hemmelig visning av halo 3 under e3, og jeg tviler på at spillet er i noe som helst spillbar stand per i dag, og det finnes mest sannynlig ingen ferdige menyer. selvfølgelig er disse bildene falske. selv ikke peter moore visste stort om halo 3 når jeg spurte ham, untatt den traileren vi alle så.

Lenke til kommentar
det fantes overhodet ingen spillbar versjon, demo eller hemmelig visning av halo 3 under e3, og jeg tviler på at spillet er i noe som helst spillbar stand per i dag, og det finnes mest sannynlig ingen ferdige menyer. selvfølgelig er disse bildene falske. selv ikke peter moore visste stort om halo 3 når jeg spurte ham, untatt den traileren vi alle så.

6121186[/snapback]

 

Feil. Fra Bungies siste oppdatering:

 

Hi,

 

I was wondering if you could elaborate on what you did for the select press members after the showing...

 

I hear you flew them around the environment of the trailer...

 

how was the framerate? how did the press react?

 

We flew them around the environment, flew out over the Forerunner structure, did a close-up of the Chief to show the realtime reflection of the visor (you could see the ammo counter running down in his faceplate) and showed off the unified lighting model we're using - particularly how other surfaces, such as sand, reflect light back up onto his armor. Frame rate was silky smooth, but to be fair, that was basically an empty environment with the Chief in it. However, we're obviously trying to make our finished game silky smooth too. I don't know how they reacted, but one journalist asked me if I had gotten any death threats.

Endret av StaBBer
Lenke til kommentar
det fantes overhodet ingen spillbar versjon, demo eller hemmelig visning av halo 3 under e3, og jeg tviler på at spillet er i noe som helst spillbar stand per i dag, og det finnes mest sannynlig ingen ferdige menyer. selvfølgelig er disse bildene falske. selv ikke peter moore visste stort om halo 3 når jeg spurte ham, untatt den traileren vi alle så.

6121186[/snapback]

 

Feil. Fra Bungies siste oppdatering:

 

Hi,

 

I was wondering if you could elaborate on what you did for the select press members after the showing...

 

I hear you flew them around the environment of the trailer...

 

how was the framerate? how did the press react?

 

We flew them around the environment, flew out over the Forerunner structure, did a close-up of the Chief to show the realtime reflection of the visor (you could see the ammo counter running down in his faceplate) and showed off the unified lighting model we're using - particularly how other surfaces, such as sand, reflect light back up onto his armor. Frame rate was silky smooth, but to be fair, that was basically an empty environment with the Chief in it. However, we're obviously trying to make our finished game silky smooth too. I don't know how they reacted, but one journalist asked me if I had gotten any death threats.

6121494[/snapback]

*** person angrep tollerers ikke!****

Endret av 3000
Lenke til kommentar

gikk staBBer til personangrep på meg? hmm, dette skulle jeg gjerne ha sett.

 

anyway, ok, det er godt mulig bungie snakket med noen få pressefolk, men det å flytte kameraet rundt scenen som ble vist i traileren tilsvarer ikke akkurat en spillbar demo. jeg kjenner bungie temmelig godt, og vet at de kommer ikke til å si et pip om halo 3-detaljene før om en god stund :)

Lenke til kommentar
Ikke drep meg nå! Men hva er det som er så bra med Halo spillene? Er jo bare helt vanlig pang pang spill :)

6122342[/snapback]

Hva er bra med Gran Turismo? Er jo bare helt vanlig vroom-vroom-spill.

Hva er bra med Metal Gear Solid? Er jo bare helt vanlig snike-snike-lytte-til-laaaaange-samtaler-spill.

Hva er bra med Sim City? Er jo bare helt vanlig tjene penger-spill.

Alt er relativt :)

 

Det jeg synes er bra med Halo er blant annet:

Actionfylt gameplay, der mye skjer på en gang. Man har mange fiender og allierte på en gang, hiver inn kjøretøy og kule våpen (plasmagranatene som henger seg fast i ting er en slager), og vi får en herlig, kaotisk stemning. Denne blir enda bedre i multiplater, spesielt med folk man kjenner :)

I tillegg har spillet også en god historie, selv om jeg ønsker at den hadde blitt litt mer vektlagt til tider.

Lenke til kommentar

ja, spill er hva du gjør det til.

du må leve deg inn i spill.

sånn som jeg gjør med rallisport 2 og halo 1&2 og PGR3.

de er bra spill. mange andre også.

ikke se så negativt på det.

 

sier ikke at du må like halo 2, alle har hver sin smak. men spill er som sagt hva du gjør det til.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...