Gå til innhold

Halo 3 annonsert (X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

det er den feiteste traileren jeg har sett på LENGE, og gleder meg noe helt syykt til det kommer!! grafikken var jo ikke det verste jeg har sett heller da :p . ingenting gjør meg så glad som halo theme musikken :love:

 

edit: hadde sikkert ikke gjort noe med en litt mer fresh start replikk enn den i Halo 2: "Eg treng eit våpen" :!:

Endret av F_S
Lenke til kommentar
Wee.

Gleder meg.

Da var det bare å skaffe en xbox..

Men si meg en ting.

Er det den gamle rifla fra halo 1 vi ser på dette bildet? :love:

6098651[/snapback]

jupp men den er nok ikke helt lik som i eneren... bungie har nok noe på lur når det gjelder den.. spennende :dribble:

Lenke til kommentar
Wee.

Gleder meg.

Da var det bare å skaffe en xbox..

Men si meg en ting.

Er det den gamle rifla fra halo 1 vi ser på dette bildet? :love:

6098651[/snapback]

jupp men den er nok ikke helt lik som i eneren... bungie har nok noe på lur når det gjelder den.. spennende :dribble:

6098771[/snapback]

Håper da den er lik som 1'ern..

De kan sikkert sette på granat kaster under elns, men igjennom halo 2, så må jeg si jeg savna den rifla!

Lenke til kommentar
Det sinnsyke er jo at grafikken på trailern er grafikken i spillet! GLEEEDER MEG! pluss at vi er i Afrika :p

6097732[/snapback]

har du noe kilde på det eller? tviler litt.. men vet aldri

 

ser bra ut dette, selv om jeg ikke synes det er "hoah" men gleder meg :)

6099250[/snapback]

bungie har gang på gang understreket at traileren bruker halo 3 sin grafikkmotor og kjøres i realtime på en xbox 360.

 

sikkert derfor mange synes grafikken ikke var såå bra ettersom bungie viste spill traileren i real time! og ikke en forbann.. CGI film alla` killzone eller motorsport..

 

utdrag fra bungie sin hjemmeside:

 

"We won't ruin the content of our short presentation by describing it frame by frame, but we will note that everything you're seeing here is being rendered in real-time on the Xbox 360, using the current version of our Halo 3 game engine. The HDR lighting, self-shadowing, GPU-run particle system and many other effects should make it intact (and more) to our final game."

 

http://www.bungie.net/News/TopStory.aspx?l...lo3Announcement

Endret av 3000
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...