Gå til innhold

Tid for Exotic-Lan igjen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hadde jeg hørt om dette før jeg kjøpte meg TG billett hadde jeg heller reist hit! Litt heftigere markedsføring neste gang kanskje ?

 

edit: Får jeg solgt TG billetten min ses vi i Ålesund!  :dribble:

5865155[/snapback]

Ja, profileringen dems var helt håpløs. Hadde jeg ikke lest om det på Catch eller her, så hadde jeg aldri visst om det.

Lenke til kommentar
Blir litt misvisende å si at det er ventet over 2000 besøkende. Hittil har bare i overkant av 300 meldt seg på, ikke for å kritisere, men jeg tror arrangørene tok vann over hodet her.

Kan hende jeg stikker en tur, men da må fler melde seg på i så fall.

5865045[/snapback]

300 har meldt seg på ja, men kanskje det kommer besøkende utenom ?

Lenke til kommentar
Blir litt misvisende å si at det er ventet over 2000 besøkende. Hittil har bare i overkant av 300 meldt seg på, ikke for å kritisere, men jeg tror arrangørene tok vann over hodet her.

5865045[/snapback]

Hei,

 

Du har helt rett. Takk for at du sier ifra. Vi beklager dette.

Lenke til kommentar

Hei! ;)

 

 

Jo, de håpte vel på det beste, med 2200 deltakere. Jeg ser nå i skrivende stund at de har 305 påmeldte, i tillegg til at de har over 200 på PGA (pro gamer area).

 

Jeg skal hvertfall dit, da det blir for langt til TG, i tillegg til at det er utsolgt!

Lenke til kommentar

Jeg skal. De har reklamert i aviser. Sunnmørsposten og nytt i uka. Det har ikke vært vær uke, men det har vært 2 artikler. De har også lagt ut "Flyers" og hengt opp plakater rundt i ålesund. Har selv sendt mail til de og spurt hvor mange som skal til for at det faktisk blir lan:

 

 

"Det jeg vil begynne med er at du ikke må være skeptisk ovenfor så lite påmeldte som vi har så langt.

Du må huske på det at mesteparten melder seg på max 3 uke før eller lignende.

Vi har jo enda ikke fått våres plakater og flyers, vi har jo bestilt 4000 plakater og 12000 flyers.

Vi har også bestilt reklame på TV sunnmøre, og radio ålesund.

Men vi trenger ca 350 personer for og klare og arrangere dette.

Dette her ser jeg for all del ikke mørkt på! "

 

Dette var for en stund tilbake siden... Får håpe at flere kommer. men så er jo det slik at jo mindre folk, jo mer plass, dusjer, mat osv. til oss andre ;)

Lenke til kommentar
Jeg bor i Ulsteinvik (like ved Ålesund) og jeg har aldri tidligere hørt om dette. Mange av mine kamerater er ofte på "Lan", men jeg kjenner ingen som har nevnt dette. Kanskje bedre markedsføring vil føre til flere deltakere??

5866278[/snapback]

Exotic-LAN har vært arrangert flere ganger på rad, men dette er første gang de arrangerer i denne størrelsen (og i Sunnmørshallen).

 

Det kan nevnes at det har vært litt svikt enkelte plasser, spesielt når det gjelder PR. Alt av reklame har komt aaalt for sent, og på sidene deres mangler en hel haug med informasjon nå ni dager før LAN-et startet. Men siden det er deres første gang i denne størrelsen tilgir jeg dem, så lenge de lærer til neste år. :)

Det kan jo nevnes at TG heller ikke hadde så mye folk første året.

 

Ellers er det bedre jo flere folk som kommer. Kommer det over 1500 personer, får alle compoene full pott (blant annet 75.000kr for første plass i CS-compoen!). Leste på Catch at det var snakk om noen store klaner som skulle ta turen. Gleder meg! :)

 

Lykke til Exotic!

Lenke til kommentar
Norges nest største Lan-party, Exotic-Lan, vil bli arrangert for fjerde gang denne påsken. Det er ventet over 2000 besøkende.

 

 

 

"Nest største".. først må de faktisk klare å fylle opp alle de 2000 plassene, noe jeg tviler på de klarer. Hvis de skulle klare det, så er likevel både TG (5000+) og OsloLAN (3000+) større (med mindre de da ser bort i fra TG siden det er et "dataparty")

 

 

Så det å kalle seg norges nest største er i beste fall misvisende.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...