Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

worklog: nytt Audi 80 prosjekt


Domi9q

Anbefalte innlegg

Da er et prosekt avsluttet, og er nå igang med ett nytt.

Solgte den gamle 80'en før den datt helt ifra hverandre :!:

 

tilpasset.jpg

 

Showcasen

 

Nå har jeg kjøpt en 94 modell, 2 liters. Har allerede lagt en del planer, noe det første jeg har tenkt å prioitere et k&n innsatsfilter og effektanlegg. Mot sommeren blir jeg vel å satse på styling og større stereo.

 

IM000393.jpg

 

IM0003961.jpg

 

I forhold til den gamle bilen skal denne blir mer gjennomført og mye mer gjennomtenkt, og ikke minst ikke horete :w00t:

Endret av Domi9q
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ta av lysa foran, de blå, ser jo ut som en snut bil....      Men fin bil, hva ga du for den ?    Den første 80en var litt stygg ;D

 

lys er nå lys uansett :whistle: er jo bare for vinteren uansett..

Kjøpte den på jobben for innkjøpspris, 34 laken.. Utsalgsprisen var 60 laken. Gammel 80en var nokk ikke noen sjønnhet nei :blush:

 

 

Har bestemt meg noenlunde for hvilken styling jeg skal gå for:

 

evo frontfanger

 

Øyelokk

 

Bakfanger RS

 

Sideskjørt

 

Baklukespoiler

 

Bakrutesenker

Lenke til kommentar
Pen bil, mykje lik min, om den ikkje er lik?

Eg tykkjer B4 passar mykje bedre med vanleg S2-styling, litt meir anonymt, men det er jo berre min smak. :) Tykkjer òg at du kan droppe spoileren og kun ha bakrutesenker. 40mm senkesett tar seg òg bra ut. :)

 

Lykke til. =)

5649022[/snapback]

 

Takk. S2 fangeren er fet ja, men original fanger koster jo flesk! kan høre på jobben hvor mye den koster ny, men må nesten finne en brukt fanger da.

Blir nokk å velge evo frontfangeren framfor en RS-kopi.. Vil jo gjerne ha noe som ikke alle andre har, synes dessuten den ser bedre ut. En pen liten bakspoiler hadde heller ikke gjort noe :) bedre det en en enorm evo spoiler eller en aluvinge :ohmy:

 

I morgen skal jeg høre om jeg kan få kjøpt supersprint effektanlegg fra jobben :tease: fra grenrøra seff.. Kanskje får jeg litt rabatt

 

 

 

tyutyuttut.jpg

(prøve litt) har ikke helt teken på den paint shopen

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Fremgang til nå:

 

DSC00177.jpg

Mekking av panserforlenger i glassfiber

 

DSC00162.jpg

Soting på sideruter bak, mørk grønn

 

DSC00170.jpg

Montering av FK automotive sentrallås med fjernstyring

 

Må etterhvert bynne å snekre på motoren, men det blir et vinter prosjekt, nå skal større stereo inni bilen

Lenke til kommentar
Ser bra ut dette :thumbup:

Eneste jeg ikke likte helt var den frontfangeren du har sett på. Synes den ikke passer på bilen.

Fant en par andre som jeg synes hadde passa bedre.

 

http://www.streetdesign.no/images/produkte...59587157021.jpg

http://www.streetdesign.no/images/produkter/4045.jpg

 

Men som sagt så er det din bil og du fikser den som du vil ha den :)

6177069[/snapback]

 

Den første fangeren synes jeg ikke passer min bil, men den andre fangeren der liker jeg, skulle gjerne sett den på en bil for å få en større helhet :thumbup:

 

aaudicopy1.jpg

et til bilde jeg fikset for en stund siden, prøvde å redigere på panserforlenger også for å se hvordan det skulle bli

 

DSC00186.jpg

Klar til grovkutting, men er veldig usikker på formen enda.

Lager panserforlengning selv fordi det ser mye bedre ut enn de plastdekslene man limer på løktene, vist det gjøres ordentlig. Det koster mindre og jeg får lakkert hele panseret i samme slengen og får fjernet noen bulker og steinsprang :w00t:

Lenke til kommentar
Fant et bilde av en 80 med fanger nr 2. Ikke det beste bilde men.

http://www.autowallpaper.de/galerie/albums...T1770.sized.jpg

 

Synes det så ganske bra ut :)

6178098[/snapback]

 

Fin den der ja :thumbup: trodde den kosta mer, men koster jo bare 500kr mer enn den jeg var ute etter. Kanskje jeg heller vurderer den. RS look fanger blir for kjedelig og wannabe :whistle:

 

Må jo nesten ha S2

lykter også :love:

Endret av Domi9q
Lenke til kommentar
Fant et bilde av en 80 med fanger nr 2. Ikke det beste bilde men.

http://www.autowallpaper.de/galerie/albums...T1770.sized.jpg

 

Synes det så ganske bra ut :)

6178098[/snapback]

 

Fin den der ja :thumbup: trodde den kosta mer, men koster jo bare 500kr mer enn den jeg var ute etter. Kanskje jeg heller vurderer den. RS look fanger blir for kjedelig og wannabe :whistle:

 

Må jo nesten ha S2

lykter også :love:

6178185[/snapback]

 

Synes du burde gå for den GT frontfangeren ja :) RS look fanger er jo bare såå oppbrukt :p Har heller ikke sett noen 80 med den GT-fangeren før, men den er jo så mye finere enn enn RS fanger og den første du så på synes jeg :)

 

Bare et spørsmål. Hvorfor lage lykte lister selv?

Disse hadde kanskje passa bra? Øyelokk :)

 

Edit: Så nå hvorfor du lager dine egne lykte lister. Bare jeg så ikke leste godt nok første gangen :p

Endret av Orihime
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...