Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

worklog: nytt Audi 80 prosjekt


Domi9q

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

har ikke behov for å senke den så mye nei :roll: synes den er lav nokk bak, må bare få fronten litt lengre ned så er jeg evig fornøyd.

Har ryddet i litt rot, så vurderte jeg om jeg skulle kaste den spoileren som bare stod og tok plass, prøvde å få den tilpassa til den gamle 80èn.

Så jeg tok den ut og prøvemonterte den på bilen, og det var slettes ikke så verst synes jeg :cool: den runde formen på den matchet audien overaskende bra faktisk

 

DSC00347.jpg

 

DSC00348.jpg

 

 

http://img.photobucket.com/albums/v431/domi9q/DSC00345.jpg

Endret av Domi9q
Lenke til kommentar

Noen som kan hjelpe meg med noe?

 

Tenker på å montere åpent luftfilter, men problemet er at det kommer en god del slanger ut ifra luftfilterboksen, og tenkte kanskje det ville skje noe alvorlig galt vist jeg bare koblet ut alt :ermm:

 

DSC00368.jpg

Den røde pila peker på en slags boks som sår mella luftinntakslangen og filterboksen. Den kvite slangen går inn under filterboksen og er koblet til den lilla dingsen som den blå pila peker på, og inn til den kommer en til slange som jeg ikke vet hvor kommer ifra.

 

Den gule pila peker på en sånn fleksibel slange som går ned til eksosmanifolden (for å kjøle den ned?

 

Også kommer det en slange fra topplokkdekslet som går inn på den oransje saken på toppen av bilde, tror det er vakuum slange.

 

Noen som vet hva disse slangene har som mening? og om det er trygt å bare fjerne de, eller om jeg må lage en spesial luftfilterboks.

 

Noen fler bilder:

den

boksen

Under boksen

 

 

 

 

Bynte og pusse litt på spoileren idag:

http://img.photobucket.com/albums/v431/domi9q/DSC00385.jpg

 

DSC00388.jpg

 

Fant også ut at jeg skulle rette et par bulker bare helt på innpuls

DSC00402.jpg

 

http://img.photobucket.com/albums/v431/domi9q/DSC00403.jpg

 

DSC00406.jpg

Endret av Domi9q
Lenke til kommentar
1. Forskjellig sotefilm på rute i døra og den bakerste lille ruten

2. Frontrutene er ikke sotet

 

:tease:

6725897[/snapback]

 

riktig det første ja :) siderutene foran skal ikke være sotet vettu :cool:

Men idiotiske biltema solfilm, selv om det er forskjellig størelse på solfilmen, så må det vel ikke være forskjellig farge fordet??

den ene filmen er jo nesten helt blå, så det ikke før lenge etter jeg hadde satt det på, begge skal ifølge papiret være mørke grønn med samme & lysgjennomtrengning. Ikke så lett å se forskjellen, men sees med en gang i sollys :(

Lenke til kommentar

et til :innocent:

DSC00392cc2.jpg

 

 

skal jo bare prøve litt :) så lagde de sølv for å utheve høla.. hadde svart de svart så hadde man jo ikke sett de uansett..

må inrømme at jeg har lyst til å mekke fangere :D

 

edit: noen som er så flinke at de kan redigere et par andre fæncy felger?

Endret av Domi9q
Lenke til kommentar

kommer vel litt småtrim etterhvert, men noe værsting motor må jeg se lenge etter :p

 

men måtte bare prøve meg en gang til på photoshop :D morro når man bynne å få til... tror denne ble litt bedre enn den forrige.

originalen:

 

DSC00233-1.jpg

 

ModigFisert:

 

felgcop2y.jpg

Denne kunne jeg virkelig hadd som mål om å bygge :):) likte den frontleppa.

 

Noen som påstår at plastikk øyelokk er penere enn panserforlenging??

 

:tease:

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...