Gå til innhold

Raptor med vindu


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
alså hvem vil ikke se hvordan det går med haddisken inni :p

er jo flere en bare en model av Raptor 150GB, det er en Server versjon, en gamer versjon og versjon X (som jeg liker å kalle Xtreme Cool Edition :p;)

 

http://www.storagereview.com/articles/2006...1500ADFD_1.html

 

Enig der jeg. Det blinker ikke, og det er jo litt morro da, selv om jeg neppe hadde giddet å kjøpe disken kun grunnet det vinduet. Men det så ut som den gjorde det veldig bra på den der testen som det ble linket til.

 

Men det som jeg hengte meg opp i var at Seagate Savvioen ar både stille, lite varm og så videre, selv om den er traspet inn i en 2.5" disk... Det er impregnerende det...

Lenke til kommentar

Hvordan i all verden kan folkene som kjøper fargerike kabler, lysrør, en bråte viftestyringsenheter og sensorer de aldri kommer til å bruke etter at de er innstilt, samt lager sine egne kabinetter til å putte alt mølet i, sitte og si at en harddisk med vindu bare er stilig i to dager?

 

Eller er ikke dere de samme folkene? Jeg tror det er dem harddisken er beregnet på.

Lenke til kommentar
er jo flere en bare en model av Raptor 150GB, det er en Server versjon, en gamer versjon og versjon X (som jeg liker å kalle Xtreme Cool Edition :p;)

5388082[/snapback]

Er det ikke bare snakk om TO utgaver? (fra storagereview)

As previously mentioned, the two "versions" of the WD1500 only differ cosmetically. As a result, the tests that follow on our "Raptor WD1500ADFD" sample represent results for both the gamer-marketed Raptor X and enterprise-oriented Raptor 150.
Lenke til kommentar

Vær forsiktige nå folkens.

 

Det spekuleres i på nettet at

ADFD versjonen er med 150mb/s (beregnet på servere)

Og

AHFD versjonen er med 300mb/s (beregnet på gamere)

 

spekulasjoner...

 

 

Edit: Gah simen1 kom meg litt i forkjøpet på link til storagereview her..

men men... :cool:

 

Edit 2: Men flere ser ut til å tro at det dreier seg om det er vindu eller uten vindu.

Endret av Bingokongen
Lenke til kommentar

Med eller uten vindu så vet jeg ikke helt om jeg ville ha gått for en 150GB Raptor disk. Den blir for liten til å ha som fildisk(er) og for stor(unødvendig stor i allefall) og ha som OS disk. Har en Raptor 37GB nå som jeg har som OS/systemdisk og det passer veldig bra til mitt bruk. Kommer nok til å kjøpe en til min "nummer 2" PC også.

Lenke til kommentar
Med eller uten vindu så vet jeg ikke helt om jeg ville ha gått for en 150GB Raptor disk. Den blir for liten til å ha som fildisk(er) og for stor(unødvendig stor i allefall) og ha som OS disk. Har en Raptor 37GB nå som jeg har som OS/systemdisk og det passer veldig bra til mitt bruk. Kommer nok til å kjøpe en til min "nummer 2" PC også.

5389055[/snapback]

 

 

 

faktisk helt enig i det

Endret av magnusloe
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...