Gå til innhold

Tele2 senker prisene


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
linjehastigheten oppgraderer seg nokk ikke...  (du vil ha det samme som du hadde før) men du kan oppgradere abbonementet, men da får du et nytt år med bindingstid!

5285246[/snapback]

 

Dette bør nevnes i artikkelen. Helt latterlig å holde på slik spør du meg.

Vi søkte om prisreduksjon for noen måneder tilbake. Fikk da til svar ca. 4 uker senere at vi hadde en regning liggende som ikke var betalt enda, derfor ville de ikke sette ned prisen og vi måtte søke på nytt når regninga var betalt. (fristen hadde ikke utløpt for å betale den, og de hadde sendt den regninga lenge etter vi søkte, så jeg skjønner ikke helt hvordan de tenker)

Jeg ga iallefall opp, og går heller ut bindingstida for å så finne meg en ny ISP.

Lenke til kommentar
Tele2 har endret sin policy når det gjelder oppgraderinger, dette genererer IKKE lenger ny bindingstid

5285287[/snapback]

kilde? finner ikke denne infoen på sidene deres

5285304[/snapback]

 

Har dessverre ikke en skriftlig kilde til deg, utenom at det ikke lenger opplyses om forlenget bindingstid når du bestiller oppgradering. Min kilde er kundeservice, hvis du ringer de så skal du få dette svaret. Er ikke så veldig lenge siden de endret på dette

Endret av cyberpet
Lenke til kommentar
Tele2 har endret sin policy når det gjelder oppgraderinger, dette genererer IKKE lenger ny bindingstid

5285287[/snapback]

kilde? finner ikke denne infoen på sidene deres

5285304[/snapback]

 

Har dessverre ikke en skriftlig kilde til deg, utenom at det ikke lenger opplyses om forlenget bindingstid når du bestiller oppgradering. Min kilde er kundeservice, hvis du ringer de så skal du få dette svaret. Er ikke så veldig lenge siden de endret på dette

5285411[/snapback]

hadde vært kjempefint om noen kan bekrefte dette i skriftlig form

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...