Gå til innhold

Kameramobilene tar over


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg "hev meg på" trenden rett og slett siden utvalget av mobiler uten kamera var alt for dårlig. Fra før av har jeg et godt digitalkamera og dermed de fotomulighetene jeg ønsker.

 

Jeg tipper det er en god del andre som blir "tvunget" til kjøpe kameramobil som meg. Ikke at jeg har noe i mot kamera på mobiler generellt, men i mitt tilfelle er det ganske bortkastet plass og vekt.

Lenke til kommentar

Jeg har akkurat kjøpt med xcute dv2 som har et seks MP kamera, og 22 moduser for å ta bilde med. i tillegg stiller du inn eksoneringstiden, lysstyrke, zoom, skarphet, hvitbalansen i bilde OSV du har alle muligheter du har på et digitalkamera, dette er virkelig et framskritt.

 

På video opptaket har du dvd kamera, med 30 bilder i sekundet, noe som ved godt lys gir deg like bra opptak som på en VHS kasett..

 

Det kameraene nå har å jobbe med er først og fremst en fullverdig blitz. for det er ved dårlig lys kvalitets forskjellene mellom denne mobilen og digitalkameraet mitt først vises.

Lenke til kommentar

Jeg har en mobil med 2mp kamera. Den tar gode bilder, ikke like bra som digital kameraet mitt, men gode for det. Det er kult å ha kamera å ta bilder med når jeg ser noen morsomme ting. Greit for å ha noen minner fra forskjellige steder man ikke tar sitt vanlige kamera med. Men drar jeg på en ferie for eksempel så kommer jeg nok til å ta med mitt digital kamera for å få gode bilder.

Lenke til kommentar

Skal legge inn noen bilder i løp av morra dagen.-

 

Har ikke lagret lange video klipp enda, så jeg er ikke sikker på hvor mye plass det tar. Det medfølger 512 MB minne ved kjøp av telefonen. tror dette holder til en halvtimes video med høyeste kvalitet.

Men nå er det jo kommet MiniSD kort på 2GB så da hjelper det på minne.

Jeg vil jo alltid ha inne en del musikk og en del bilder likevel så plassen er alltid tiltrengt.

 

Men jeg poster noen bilder i morgen så får dere bedømme.

Uansett knuser denne mobilen kjempesatsingen N90 både på bilder og på størrelse.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...