Gå til innhold

Vinn eksklusiv Xbox 360-kveld (X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Fredag 21. oktober har hun satt av en hel kveld for ti av Gamer.no sine lesere i den strengt hemmelige leiligheten sin i Oslo.

På burdagen min. :) Dette hadde vore den perfekte presangen, desverre så har eg ikkje anledning til å ta ein Oslo tur midt i studietida.

 

Jaja, flott at gamer.no kjem med denne typen konkurranser, og lykke til til alle som deltar i konkurransen.

Lenke til kommentar
Fredag 21. oktober har hun satt av en hel kveld for ti av Gamer.no sine lesere i den strengt hemmelige leiligheten sin i Oslo.

På burdagen min. :) Dette hadde vore den perfekte presangen, desverre så har eg ikkje anledning til å ta ein Oslo tur midt i studietida.

 

Jaja, flott at gamer.no kjem med denne typen konkurranser, og lykke til til alle som deltar i konkurransen.

Største "fiskeinnlegget" idag :thumbup:

Lenke til kommentar
Tell me, is over 16 = you need to be atleast 17 to join in for the fun?

5000548[/snapback]

Ja, man må være 16 år eller eldre for å delta, fordi noen av spillene som skal testes har aldersmerking 16+. Dette er det informert om i konkurranseartikkelen og i mailen som er sendt ut til alle vinnerne :-)

 

Vinnene blir forøvrig annonsert så snart alle de som er trekt ut har bekreftet at de fremdeles kan. Dessverre er det mange som ikke har lest artikkelen nøye nok, og meldt seg på selv om de er under 16 år. Det skaper ekstra trøbbel og merarbeid for oss som skal arrangere det.

 

De som ikke bekrefter invitasjonen innen i morgen kl. 12, blir dessverre strøket fra listen og noen andre vil få tilbud om plassen.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...