Gå til innhold

Xbox 360 er offentliggjort (Xbox 360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
...fremtidens HD DVD-ROM filmer?

Neppe; standarden her er vel ikke fastsatt enda, så de vet jo ikke hva de eventuelt bør støtte.

 

Og det vil nok ta lang tid før HD-DVD blir utbredt i særlig grad; bare se på formater som DVD-audio og SACD (Super Audio CD) som er overlegne vanlige CDer men nesten ikke selger i det hele tatt. Og ikke minst: Når (hvis) HD-DVD begynner å bli vanlig hos mer enn spesielt interesserte så er det vel på tide med neste generasjons konsoller.

 

Jeg tror det er bortkastet ressursbruk for MS å støtte et format (og kanskje gjøre boksen noen hundrelapper dyrere) som kanskje blir alment tilgjengelig om et par år. Og 3-4 år frem i tid er vel heller ikke rent fysiske formater så veldig interessant lenger; den nye Xboxen kan selvfølgelig spille av høyoppløselige filmer (altså tilsvarende HD-DVD ) fra filer som hentes via nettet.

Endret av Shimano
Lenke til kommentar

.. ettersom jeg har lest kommer Disney HD DVD filmer til å bli lansert i 2007.

prøver å finne en artikel om formatene, HW.no skrev en ganske bra artikel for 1 år siden.

 

Noen som vet om Xbox2 kan brukes som PC/Mac ? Eller Linux..

Endret av Ferber
Lenke til kommentar
Jeg tenkte med en gang på Xboxlinux .... :love:

 

For et dyr!

Tenkte akkurat på det samme når jeg hørte at den har 3x3.2GHz prossesor, skal faktisk vudere å kjøpe meg xbox360 når xboxlinux kommer til den.....

 

Nå gleder jeg meg bare mer til ps3 :love:

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...