Gå til innhold

Omtale av Jade Empire (Xbox)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kotor er turnbased og du har ingen kontroll over kampen egentlig. Med Jade Empire har du 100% kontroll over forsvar og angrep teknikker sånn at du får en ordentlig kamp hvor hurting reaksjonsevne og taktikk kreves.

Hehe, Kotor krever mye mye mye mye mer taktikk på øverste vanskelighetsgrad enn Jade Empire. men Jade empire er et av tidenes beste spill i min mening, fantastisk eventyr :)

Lenke til kommentar
Kotor er turnbased og du har ingen kontroll over kampen egentlig. Med Jade Empire har du 100% kontroll over forsvar og angrep teknikker sånn at du får en ordentlig kamp hvor hurting reaksjonsevne og taktikk kreves.

Hehe, Kotor krever mye mye mye mye mer taktikk på øverste vanskelighetsgrad enn Jade Empire. men Jade empire er et av tidenes beste spill i min mening, fantastisk eventyr :)

Helt enig, det er definitivt et av de beste spillene jeg har spillt på veldig lenge! :D

Lenke til kommentar

La merke til dette spillet når jeg tittet innom IGN her en dag og så en så imponerende karakter som 9.9! Tror nok dette skal anskaffes og spilles, men synd at jeg egentlig ikke har tid til noe spilling med all skole og tull for tiden. Kan jo spare opp en haug av gode spill til regnfulle dager i sommerferien, :D

Lenke til kommentar
  • 7 måneder senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...