Gå til innhold

Radeon X700 med null støy


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Søtt. Men hvordan blir ytelsen? Kan vel ikke forvente all verden hvis prisen blir en tusing..

Ytelsen er ikke en direkte funksjon av prisen. Ytelsen avhenger av faktorer som hvilken GPU og hvor raskt minnet og GPU'en er klokket. X700 er en ganske kraftig GPU, og hvis minnet og klokkehastigheten er som det bruker å være på X700-baserte kort så skal kortet yte svært bra. Det at normale X700-kort med 1xDVI og viftekjøling normalt koster langt mer enn 1000kr tyder på at vi kan få svært mye for pengene med dette kortet.

 

Dual-dvi og passiv kjøling, en fortreffelig kombo, liker den ideen.

Jeg også! Støy har vært ett av hindrene mine for å kjøpe raske grafikkort, mens mangel på 2xDVI har vært ett av hindrene mine for å kjøpe billige skjermkort.

Lenke til kommentar
Søtt. Men hvordan blir ytelsen? Kan vel ikke forvente all verden hvis prisen blir en tusing..

Ytelsen er ikke en direkte funksjon av prisen.

 

Nei selvsagt ikke.

Men det pleier jo å prises slik at andre segmenter ikke kanibaliseres.

Kan nok ta den prisen som står i artikkelen med en klype salt forelpig..

Lenke til kommentar

Interresant kort ja. Lurer litt paa, akurat naa sitter jeg paa et 4aar gammelt GF2 kort *skrattler*, dette kortet maa vel vere ypperlig oppgradering for meg, uten at jeg trenger aa svi av lommeboka. Passer dette kortet inn i en Shuttle, tenker litt pa at den ikke bruker noe vifte (men storre kjole losning).

 

Frankie

Singapore (snart Norge)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...