Gå til innhold

Siemens+Ronaldo=sant


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jippi! Da får vi kansje en MX65 i svart/hvitt med halve minnet sløst bort på bilder av Ronaldo på fotballbanen... :ermm::)

Noe ala OL-mobilen E710...

 

Harry spør du meg... :p

Enig. Hva har Ronalda med Simens å gjøre? Ingenting. For meg høres det ut som Simens holder på å gå konk, og må finne på noe fort. Det blir det samme som å selge en sofa, også får du en pizza på kjøpet. Simens er ikke mye kreative :thumbdown: Men selger det, så er jo det bra. Men jeg har liten tro på at fler vil kjøpe Simens alikevel. Det vil kanskje gå den andre veien istedenfor. At Simens blir ommtalt som et useriøst firma som blander fotball med mobiler.

 

Men det blir artig å se hva som skjer. Om det serger eller ikke ;)

Lenke til kommentar

Ronaldo har jeg mye respekt for, men av en eller annen grunn liker jeg bare ikke Siemens-mobiler. (Noen som anbefaler en spesiell modell jeg bør se på?)

 

Nå vet jeg ikke hvor dyrt det er å få en slik superstjerne til å reklamere for seg, men Michael Jackson og Britney Spears fikk vel ikke bare lommerusk av Pepsi..?

 

Om det kommer en mobil med bilde av Ronaldo på så, vel, frister det ikke meg.

 

 

PS. Er ikke dette brudd på 3-ords-regelen..?

Lenke til kommentar
PS. Er ikke dette brudd på 3-ords-regelen..?

Både og. Simens er et ord, Ronaldo er et ord, og sant er et ord. Men det står en + og = mellom de, og den binder sammen alt til et ord. Men er det så nøye da? Grunnen til at vi har 3-ords regelen er vel at du skal skrive hva det handler om. Hjelp er ikke et utsyllende emnefelt, men hjelp, mobilen vil ikke slå seg på! er et bedre utfyllende emnefelt. Og denne tråden burde vel hatt et emnefelt som Simens bruker Ronaldo for å selge fler mobiler, eller Ronaldomobilen kommer fra Simens! Simens+Ronaldo=sant er vel egentlig dårlig bruk av emnefeltet. Men det er opp til moderatorene om de syns det er bra eller dårlig bruk av emnetittel. Men når jeg så tråden første gang, så ante ikke jeg hva det var ved å kikke på emnetittelen. Jeg måtte åpne tråden.

 

Men tilbake til Ronaldomobilen. Når kommer den om den kommer? ;)

Endret av jornan
Lenke til kommentar

Jornan: det skrives Siemens.

Denne mobilen er nok uansett bare en vanlig C70 ellet CX70 med Ronaldo-deksel, og ikke kommer den til Norge heller.

 

Beckham har jo allerede avtale med Vodafone/Sharp, så dette er jo normalt. (Ble litt oppstyr da det viste seg at Beckham faktisk brukte en Siemens SL55 som privat mobil istedet for Sharp GX10 som han hadde fått...)

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...