Gå til innhold

Omtale av Rome: Total War (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

God anmeldelse, godt skrevet og på kornet etter min mening.

 

Dette er et av tidenes aller beste spill. En klassiker!

Jeg har vært helt oppslukt i halvannen uke nå, trøtte dager på jobb og lange kvelder foran dataen.

 

Noe av det mest imponerende er at alt stemmer så sinnsykt bra når du går fra strategikartet til selve kampen... den filmsekvensen som følger stemmer jo forbausende bra med enhetene du har og terrenget for øvrig. Fatter ikke hvordan de har klart det.

 

:love:

Lenke til kommentar
Hva er kravene, hvis du skal spille på MAX ytelse? Tenker på en oppløsing i 1024 x 768...

 

Driver å laster ned en patch. Hva fikser den? Må ha alle korta på bordet skjønner du! 

 

1. Man skal det meste av det beste som er på markedet for å klare max grafikk.

Har en venn som har den derre nye supre sapphire grafikkortet, med den derre supre nye pentium 64 bit's CPU greia eller hva det var, pluss ny super ram OSV, han klarer et 6000 mans multyslag med det meste på fult helt glatt, det går sikkert med mer og. Men hvis man speller mot mange comps så er det no annet... jeg har merka at AI'en sluker cpu.

 

Men man trenger ikke max i alt for å få alt ut av detta spellet.

 

2. Patchen fikser bare sånn at multiplayer funker beir, så gjørn elefanter litt mer pinglete... det er alt. Flere og bedre patcher trur jeg kommer seiere.

 

 

Er forresten veldig enig med anmeldelsen. Fantastisk spell.

 

Har faktisk merka noen bugs i det siste.. Men bare 1 som er ganske irriterende.

Hvis noen prøver å trekke seg over en bro(med å trekke seg så mener jeg route), så løper halvparten ut i vannet og drukner mens resten bare dør på brua. Men sånt blir nok mekka med en ny patch.

Lenke til kommentar

Creative Assembly har gjort det igjen! Medieval: Total War var et konge spill, som forbedret ideene fra Shogun: Total War, og nå har de brukt erfaringene fra disse supre spillene til å skape en klassiker! I disse dager er kvaliteten på spill så varierende (og for det meste skuffende :hrm: ), men Rome: TW har mer enn nok av det; dette kommer jeg til å spille lenge!

 

Forresten, en direkte link til sys req.'ene:

 

http://www.totalwar.com/community/support.htm

 

Kjører på en eldre P4 2.53 GHz maskin nå, med 512 Rambus og GeForce 4 Ti4600 128MB... klarer å kjøre 1280x1024 uten noen problemer, med nesten alt på fullt.

 

Hmm, XFire sier jeg har spilt 17 timer i strekk nå... på tide å legge seg. ;)

Lenke til kommentar

Dette virker jo... LOVENDE! Sjeldent at spill får stående applaus på den måten som vist i forumet.

Var litt i tvil om jeg skulle kjøpe spillet, men nå....... YESSSS!!!! :yes:

Så rett etter jobb blir det innkjøp. Basert på kommentarene kan det synes som om familien kommer til å se lite til meg de neste ukene.....

Lenke til kommentar

Det er GARANTERT en velfortjent nier. Topp anmeldelse.

Selv har jeg ennå ikke spillet, men jeg bare vet dette blir helt konge å spille

(har spilt demoen, sett på filmer, lest anmeldelser,sett bilder,

lest om spillet og mm.)

Har forresten eget forum om spillet. Stikk innom!!! (selv om jeg tror de fleste har vært der allerede ;) )Mitt forum

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...