Gå til innhold

RD3 Gladiator kabler


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

skuffende at mobiltelefon i nærheten ikke ble tatt med i testen. dette er jo noe som gjerne ligger rett under skjermen (eller på kabinettet), og gir hyggelig forvarsel på melding og tlf i form av forvridning med parallelle linjer.....

 

hvis dere har mulighet til det, test dette og... vil gi mer overbevisende resultat å vite at de enten kan, eller ikke kan skjerme mobilstøy

 

(har dere prøvd med mobil inne i selve kabinettet? jeg prøvde, men ingenting skjedde :sad: )

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F

Den eneste plassen disse kablene blir lagt merke til er i pengboka.

Ingen ytelses forbedring (0.1% er nesten ingenting). Styr vekk fra disse kablene. Vinninga går ikke opp i spinninga.

Lenke til kommentar

Som jeg nevnte i testen er det ikke den umiddelbare ytelsesøkningen som er grunnen til den høye karakteren, men det at de er skikkelig gjennomførte kvalitetskabler som ser rett og slett råe ut og er enkle å plassere/jobbe med. Ytelsesøkningen er også mye høyere enn 0,1% på enkelte tester, men ettersom det er støyen som styrer det er det veldig vanskelig å komme med klare tall.

 

Prisen er jeg absolutt enig i at er for høy, selv om det ikke er så gæli isolert sett i forhold til kabelkvaliteten. Det er bare ikke så mange som gidder å legge så mye i en IDE-kabel...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...