Gå til innhold

FØRSTEINNTRYKK: En vellykket start for den nye World of Warcraft-utvidelsen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette er nok det beste siden World of Warcraft kom ut. Rett og slett utrolig hva Blizzard har laget denne gangen. 

 

Må si at spillet ser ikke gammelt ut i det hele tatt, føles ut som et nytt spill, eneste er combat mechanics som er litt laggy, men uansett, damn, good.

 

Som en person som har gamet det nr 2 best mmo FF 14, som er så langt forran mye av tingene wow gjør, så er dette ganske unik opplevelse.

Lenke til kommentar

Jeg synes det er synd at sonene automatisk justeres til spillerens nivå. Det gir ingen form for progresjonsfølelse når noe du drepte for fem levels siden tar like lang tid å drepe når du går tilbake til det. Å gå opp i level gjør deg relativt sett svakere siden monstrene skaleres opp umiddelbart, mens spilleren må skaffe utstyr for sitt nye level før de er like sterke som før.

 

Men utenom det så har jeg det veldig morsomt med Legion :)

Lenke til kommentar

Eg bare elsker WW monk. Fy søren så gøy det er å spille de. Synd de er melee leather, men som vanlig, det du liker å spille skal telles mer enn om det er vanskeligere å joine pug raids.

Som lock i HFC hc, kom eg lett inn i raid, tviler på det blir like enkelt å komme inn som enda en leather melee. Håper den legendarien med 25% movement til raidet dropper for meg tidlig.

Lenke til kommentar

Spillverdenens svar på en Big Mac.

 

WoD var grusomt, rett og slett helt mongo dårlig. PvP var ræva, og den sonen som HFC var på, var gørr kjedelig.

Men ting utvikler seg, og de har tatt de beste ideene fra Diablo 3, og det tror eg vil bli veldig bra. Viss du fremdeles tror D3 er kjedelig, så bør du snarest logge inn igjen og teste. Er fantastisk blitt.

Det er mye takket være Diablo teamet at Legion ser ut til å bli så bra.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...