Gå til innhold

Slik jukser du på Pokémon Go


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvordan virker dette, er den gåingen klassisk grinding for xp siden det ikke er noen mål, kun bevegelse?
Kunne du overstyre bevegelse sensor tjenesten kunne du lurt spillet :)

Minner meg om en gammel historie fra fatteren, de som ryddet veien for kommunen med traktor på den tiden hadde en ferdskriver i traktoren, denne registrerte vibrasjon, smartingene fant at de kunne rygge traktoren opp i snøhaugen utenfor kafeen å la den spinne så kunne de gå inn å drikke kaffe lenge å få betalt for det :)
 

  • Liker 8
Lenke til kommentar

Hvordan virker dette, er den gåingen klassisk grinding for xp siden det ikke er noen mål, kun bevegelse?

Kunne du overstyre bevegelse sensor tjenesten kunne du lurt spillet :)

 

Minner meg om en gammel historie fra fatteren, de som ryddet veien for kommunen med traktor på den tiden hadde en ferdskriver i traktoren, denne registrerte vibrasjon, smartingene fant at de kunne rygge traktoren opp i snøhaugen utenfor kafeen å la den spinne så kunne de gå inn å drikke kaffe lenge å få betalt for det :)

 

 

Faren din var ingen luring, men en unnasluntrer som "stjal" penger fra folket som betalte skatt i din kommune...

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Litt av noen tips å komme med da spillet bruker GPS til å spore ens bevegelser. Sier seg selv at å feste mobilen til et stasjonært roterende objekt ikke vil fungere. 

 

Akkurat. Dette må jo være trolling. Jeg har ikke spilt PokeGo men jeg har spilt masse ingress og der er det kun GPS som gjelder og det er jo basert på det samme. Man får ingen effekt av å røre seg noen cm uten at GPS sporer bevegelsen eller man beveger seg inn i andre wifi hotspots.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Faren din var ingen luring, men en unnasluntrer som "stjal" penger fra folket som betalte skatt i din kommune...

 

Han sa aldri at det var faren hans som gjorde det...

Nei, du har rett Sherlook, men siden han syntes at di som gjorde dette var smartinger, og det er en god sjanse for at sønn her er oppdratt fra sine fars normer, kunne det like greit vært faren hans....muligens.? Han sa ikke at det ikke var det heller? - folk gjør vell stort sett ting som di syntes er smarte så.. Ville bare poengtere at dette er unnasluntring og ikke smart. Det hadde du vært enig i hadde du kjørt ut denne vinteren pga dårlige brøyta veier ? :p

Lenke til kommentar

Hvordan lure et spill laget for å få folk til å komme seg ut og sosialisere litt og bevege seg, slik at du kan unngå målet med spillet og allikevel få dine egne pixelvenner!

 

Eller på godt norsk, hvordan lure seg selv. Spill heller spillet slik det er ment det skal spilles, så lurer du kanskje deg selv til litt mosjon i samme slengen! :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq

Dette var jo en kjempegøyal artikkel. Men selvsagt kommer disse snusfornuftige viktigperene her og skal fortelle hvor dumt det er å jukse og hvor mye annet fornuftig det er å fordrive tiden med. Til å spy av.

 

Enten så spiller du spillet eller så spiller du det ikke. Hvorfor skal jeg måtte gå run i 1 mil for å klekke et egg imens du sitter bak PC-en og forsvarer juksing imens hunden din klekker egg for deg?

Lenke til kommentar

 

 

Faren din var ingen luring, men en unnasluntrer som "stjal" penger fra folket som betalte skatt i din kommune...

 

Han sa aldri at det var faren hans som gjorde det...

Nei, du har rett Sherlook, men siden han syntes at di som gjorde dette var smartinger, og det er en god sjanse for at sønn her er oppdratt fra sine fars normer, kunne det like greit vært faren hans....muligens.? Han sa ikke at det ikke var det heller? - folk gjør vell stort sett ting som di syntes er smarte så.. Ville bare poengtere at dette er unnasluntring og ikke smart. Det hadde du vært enig i hadde du kjørt ut denne vinteren pga dårlige brøyta veier :p

 

Han syntes de var "smartinger" akkurat som de som jukser i pokermon go, men det er klart at konsekvensene ville bli mer alvorlig når det ble tatt. Det var ganske synlig det de gjorde og det var noe de tydeligvis hadde gjort en stund.

Denne historien kom opp i en diskusjon of ferdskrivere for lastebiler, jeg husket den siden den var så rar. 

 

Fattern er faktisk betydelig mer rettskaffen en meg men det er en annen sak. 

 

Lenke til kommentar

 

Litt av noen tips å komme med da spillet bruker GPS til å spore ens bevegelser. Sier seg selv at å feste mobilen til et stasjonært roterende objekt ikke vil fungere. 

 

Akkurat. Dette må jo være trolling. Jeg har ikke spilt PokeGo men jeg har spilt masse ingress og der er det kun GPS som gjelder og det er jo basert på det samme. Man får ingen effekt av å røre seg noen cm uten at GPS sporer bevegelsen eller man beveger seg inn i andre wifi hotspots.

Tror ikke det er kun GPS de bruker heller. Det nytter ikke å sitte stille i en bil for å klegge eggene f.eks.

Du må faktisk ut å gå :)

Uansett, må ikke spillet være aktivf på skjermen for at det skal virke da? Eller holder det at programmet er startet?

Dessverre suger spillet så mye batteri at det er ikke lange øktene man kan foreta ute uansett. Forhåpentligvis finner de en fiks på akkurat det

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...