Gå til innhold

ANMELDELSE: Valkyria Chronicles Remastered


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Synes det er helt greit at det ikke er mer enn en HD (og mer/letter tilgjengelig) utgave av et allerede perfekt spill, på grensen til klassiker, når prisen er så rimelig. Hadde det vært et fullpris spill er jeg enig med anmelder om at det er skuffende lite nye ting.

 

Anbefales til alle som liker god strategi med RPG elementer!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Synes det er helt greit at det ikke er mer enn en HD (og mer/letter tilgjengelig) utgave av et allerede perfekt spill, på grensen til klassiker, når prisen er så rimelig. Hadde det vært et fullpris spill er jeg enig med anmelder om at det er skuffende lite nye ting.

 

Anbefales til alle som liker god strategi med RPG elementer!

 

Det er første gangen jeg spiller det, og kjøpte det etter noen 9/10 karakterer fra andre sider (dualshocker bl. a.). Jeg ante ikke at spillet var 7 år gammelt, men det syns virkelig ikke. Er vel 15 timer inn og føler jeg har fått verdien for pengene allerede.

Lenke til kommentar

"Strengt tatt er det ingenting her som er «Remastered». Dette er nøyaktig det same spelet vi fekk i 2008". Glimrende! If it's not broke don't fix it. Dette er en perle som (sånn jeg personlig ser det) fortsatt står seg fordi det ligger på det grafikknivået det faktisk gjør, med tydelig manga- og animefølelse, samtidig som historien er fin, hjerteskjærende og herlig liksom-nostalgisk. Kjøpte den til PS3 ca 3 år siden, og elsket den da som nå. Har siden den gang gått over til PS4, så da faller det seg helt naturlig at denne skal gjøre sitt gjeninnrykk i samlingen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Driver å spiller det nå. Syns det er dritkult. Merkelig at det ikke er flere av denne type spill.

 

Dette vet du kanskje, men det er to spill til i Valkyria Chronicles-franchisen. Dessverre når de ikke originalen til knærne, men liker du gameplayet så kan de nok være verdt å spille. Satser på at det kommende Azure Revolution holder et høyere nivå.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Driver å spiller det nå. Syns det er dritkult. Merkelig at det ikke er flere av denne type spill.

 

Dette vet du kanskje, men det er to spill til i Valkyria Chronicles-franchisen. Dessverre når de ikke originalen til knærne, men liker du gameplayet så kan de nok være verdt å spille. Satser på at det kommende Azure Revolution holder et høyere nivå.

Jeg har hørt om Azure Revolution, men de mørke whispers i gangene sier også at det blir et musou spill? Altså ganske forskjellig fra dette.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...