Gå til innhold

Her setter den norske dronen verdensrekord i løftekapasitet


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Helvete, denne greia kan ta med seg meg jo!

Ta med seg hvor? Kommer ikke så langt på litt over 30 sek  :rofl:

Droner som har vært ute på markedet lenge detter jo ned som lyn fra himmel. Tenk å oppleve at denne styrter. Da er det bare å ta bena fatt å løpe unna for å redde liv og helse. Blir vel ett lite krater etter den også 

Lenke til kommentar

 

 

Helvete, denne greia kan ta med seg meg jo!

Ta med seg hvor? Kommer ikke så langt på litt over 30 sek  :rofl:

 

Den kan fly lengre enn 30 sekunder, men de hadde vanskeligheter med å stabilisere den og de måtte bare over 30 sekunder for at rekorden skulle telle.

 

 

En må nå gå ut i fra flytiden, men så lenge en har vanskeligheter med å stabilisere den er vel 30 sek. uaktuelt for de fleste.Etter hva jeg får ut av videoen kommer de seg ingen vei.

Endret av FranZe
Lenke til kommentar

 

 

 

Helvete, denne greia kan ta med seg meg jo!

Ta med seg hvor? Kommer ikke så langt på litt over 30 sek  :rofl:

 

Den kan fly lengre enn 30 sekunder, men de hadde vanskeligheter med å stabilisere den og de måtte bare over 30 sekunder for at rekorden skulle telle.

 

 

En må nå gå ut i fra flytiden, men så lenge en har vanskeligheter med å stabilisere den er vel 30 sek. uaktuelt for de fleste.Etter hva jeg får ut av videoen kommer de seg ingen vei.

 

Det er sant, men jeg tenkte mer på et batteritid perspektiv :p De fløy hovedsakelig manuelt, så jeg ville ikke satt meg i den der nei. Men så var de i en grop med mye vindforstyrrelser da.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...