Gå til innhold

TEST: Motorola Moto X Play


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Den eneste mangelen i mine øyne er at man ikke kan bytte batteriet. Rimelige telefoner har nå blitt så bra at jeg slutter å kjøpe toppmodellene - bare bortkasta penger!

 

Enig. Der eneste premium telefonene er godt for er skrytefaktor. Telefoner med ren Android er så kjappe at man ikke trenger å betale så voldsomt mye for å få noe som er bra.

Lenke til kommentar

Jeg kjøpte denne for en måned siden. Vurderte premium telefonene, men fant at jeg ikke kom til å savne noe. God skjerm, godt kamera og plenty god ytelse. Det finnes telefoner som er bedre på alle områder, men de koster så mye mer at det forsvarer ikke forskjellen.

Har også hatt moto x play helt siden den kom ut (over 3 måneder siden).

 

Er også godt fornøyd. Solid laget (eneste jeg kan pirke på er at volumknapp og strømknapp føles litt slarkete), kamera tett oppunder toppsjiktet, føles rask i bruk, GOD antenne som gir god dekning, helt grei batteritid, selv om standbytid kunne vært enda bedre. Skjermen er blant de aller beste og absolutt mest lyssterke jeg har vært borti.

 

Etter min mening ett av de beste kjøpene. Android opplevelsen er veldig "stock" da motorola har gjort svært få endringer. Kanskje litt kjedelig - men gir svært oversiktlig og rask brukeropplevelse.

Endret av OC-Freak
Lenke til kommentar

jeg vil påstå at 3000kr alerede er svindyrt for en ringe, skrive melding og se youtube maskin. 3000kr er hverfall dyrt hvis den maskinen er skrøpelig slik alle mobiltelefoner er den dag i dag.

 

Det er korrekt, den er dog bare halvparten så dyr som mange andre "ringe, skrive melding og se youtube maskiner" som har like godt kamera. At batteritid og opplevd ytelse (utenom i krevende spill og benchmarks) samt skjermkvalitet også er på nivå med andre  "ringe, skrive melding og se youtube maskiner" som koster det dobbelte gjør den til et bedre kjøp enn disse.

Endret av OC-Freak
Lenke til kommentar

Kikket på denne selv, men endte opp med Moto X Force (Droid Turbo 2 i USA)

Shatterproof skjerm, Moto Makr og overlegen batterikapasitet gjorde valget enkelt :-)

 

Til tross for skjerm og oppløsning hadde jeg mer batteri ved endt dag med X Force, enn jeg hadde med Z5 compact, som ble byttet til fordel for denne.

Lenke til kommentar

Til alle dere Apple fanz som alltid hevder android mobiler må ha syk maskinvare for og i det hele att kjøre uten lagg.. Her ser dere, det er ikke android som er problemet. Det er produsentene av telefonen som legger inn så mye dritt.

 

Ren android FTW!

Nå bruker ikke jeg Apple-produktene, men det er vel akkurat det som er poenget deres. Ulempen og fordelen med Android er at man kan modifisere det. For det meste har det dessverre bare ført til forsøpling. Personlig rører jeg ikke noe annet enn "rene" Android-telefoner fra Google. 

Lenke til kommentar

Kikket på denne selv, men endte opp med Moto X Force (Droid Turbo 2 i USA)

Shatterproof skjerm, Moto Makr og overlegen batterikapasitet gjorde valget enkelt :-)

 

Til tross for skjerm og oppløsning hadde jeg mer batteri ved endt dag med X Force, enn jeg hadde med Z5 compact, som ble byttet til fordel for denne.

 

Hvordan fikk du bestilt med Moto Maker?

Lenke til kommentar

 

 

Kikket på denne selv, men endte opp med Moto X Force (Droid Turbo 2 i USA)

Shatterproof skjerm, Moto Makr og overlegen batterikapasitet gjorde valget enkelt :-)

 

Til tross for skjerm og oppløsning hadde jeg mer batteri ved endt dag med X Force, enn jeg hadde med Z5 compact, som ble byttet til fordel for denne.

 

Hvordan fikk du bestilt med Moto Maker?

 

Fikk en venn av en venn som bor i London til å kjøpe telefonen for meg, med mine preferanser selvsagt.

 

Ser telefonen ligger på Dustin for ca 7k. Det er vel i underkant av det jeg betalte for min med frakt, Dog kun i sort.

 

Svært fornøyd!

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...