Gå til innhold

Star Wars Battlefront får mer innhold tidlig neste år


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er 2 ting jeg sliter med her.

 

For det første hvor mye innhold som 100% sikkert er ferdig EA holder igjen til grytidlige DLC pakker.

 

Det andre er at jeg sitter med 80% av skjermen dekket med G2A reklame mens jeg skriver dette.

Har dere virkelig gått såpass langt at dere må reklamere for en så shady side, med SÅ mange fortvilte kunder som sitter slukøret igjen etter å ha kjøpt "legale spillkoder"?

Lenke til kommentar

Det er 2 ting jeg sliter med her.

 

For det første hvor mye innhold som 100% sikkert er ferdig EA holder igjen til grytidlige DLC pakker.

 

Det andre er at jeg sitter med 80% av skjermen dekket med G2A reklame mens jeg skriver dette.

Har dere virkelig gått såpass langt at dere må reklamere for en så shady side, med SÅ mange fortvilte kunder som sitter slukøret igjen etter å ha kjøpt "legale spillkoder"?

G2A er jo knallgod. Spart meg mye penger der.

Om kunder sitter igjen med en ubrukeli spillkode så har de bare seg selv å skylde på, for G2A leverer garanti på kodene og har et ratingsystem på selgere.

 

Er vel selvfølgelig for dumt at folk må bruke huet når de handler ting på internett... Fy fy, G2A. Folk skal da ikke tenke for å handle.

 

On topic:

 

Blir bare idiotisk når de slipper ut halve spillet for 4-500 kroner, for så å tilby resten for 4-500 ekstra, lansert over en 1 års periode.

Endret av Simen M
Lenke til kommentar

Kjørte selv free trial på VPN til Mexico, da koster Ultimate Edition (Deluxe + Season Pass) 78 USD. Fremdeles en stiv pris, men langt mer overlevbart enn de 1'200 kr EA skal ha her i landet. Ikke føler jeg noen skam ved å gjøre dette heller med den praksisen EA kjører hva gjelder DLC / Season Pass, Origin priser osv... Temmelig absurd at de ikke har sperre for VPN i utgangspunktet egentlig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...