Gå til innhold

«Denne databrikken ødelegger seg selv om 5... 4...»


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

 

 

Det første som slo meg når jeg leste igjennom artikkelen var...

Chief Quimby gir Gadget sitt nye oppdrag...

 

"This note will self-destruct in 5 seconds..."

 

Jeg ser poenget med sånn teknologi...,men man må være rimelig paranoid for å ta i bruk noe sånn.

 

Men med tanke på hvordan US-NSA f.eks. har holdt på...så kommer sånn teknologi til sin fulle rett.

 

Har hørt uttrykket Burn-Phone et utall ganger...,med denne teknologien så blir det bare enda sikkrere.

 

Så lenge det blir brukt på rett måte da selvsagt.

Lenke til kommentar

Det første som slo meg når jeg leste igjennom artikkelen var...

Chief Quimby gir Gadget sitt nye oppdrag...

 

"This note will self-destruct in 5 seconds..."

 

Jeg ser poenget med sånn teknologi...,men man må være rimelig paranoid for å ta i bruk noe sånn.

 

Men med tanke på hvordan US-NSA f.eks. har holdt på...så kommer sånn teknologi til sin fulle rett.

 

Har hørt uttrykket Burn-Phone et utall ganger...,med denne teknologien så blir det bare enda sikkrere.

 

Så lenge det blir brukt på rett måte da selvsagt.

 

For USA er definitivt den største trusselen her?

 

Dette kommer kun til å beskytte i de tilfeller det er overhengende fare for at enheten skal bli fysisk tatt ifra eieren.

Lenke til kommentar

Hvorfor i @!#¤"%&¤ har dere lagt inn autoplay i artikkelen?

 

Hei Lars, og beklager autoplay, det er ikke lagt inn med vilje. Som oftest når vi legger videoer i artikler er det via YouTube, og da pleier det ikke være noe problem. Hos meg starter heller ikke videoen av seg selv. Leser du artikkelen på telefonen, og opplever du evt. samme problem på desktop/bærbar?

Lenke til kommentar

 

Hvorfor i @!#¤"%&¤ har dere lagt inn autoplay i artikkelen?

 

Hei Lars, og beklager autoplay, det er ikke lagt inn med vilje. Som oftest når vi legger videoer i artikler er det via YouTube, og da pleier det ikke være noe problem. Hos meg starter heller ikke videoen av seg selv. Leser du artikkelen på telefonen, og opplever du evt. samme problem på desktop/bærbar?

Den autostarter på alle mine nettlesere. Firefox.

Lenke til kommentar

Hei Lars, og beklager autoplay, det er ikke lagt inn med vilje. Som oftest når vi legger videoer i artikler er det via YouTube, og da pleier det ikke være noe problem. Hos meg starter heller ikke videoen av seg selv. Leser du artikkelen på telefonen, og opplever du evt. samme problem på desktop/bærbar?

Har bare lest artikkelen på den stasjonære. Win7 med nyeste Firefox.

Men godt å høre at det var en bug og ikke en feature. Var redd det var en ny policy på gang. :)

Lenke til kommentar

 

 

 

 

 

 

 

Det første som slo meg når jeg leste igjennom artikkelen var...

Chief Quimby gir Gadget sitt nye oppdrag...

 

"This note will self-destruct in 5 seconds..."

 

Jeg ser poenget med sånn teknologi...,men man må være rimelig paranoid for å ta i bruk noe sånn.

 

Men med tanke på hvordan US-NSA f.eks. har holdt på...så kommer sånn teknologi til sin fulle rett.

 

Har hørt uttrykket Burn-Phone et utall ganger...,med denne teknologien så blir det bare enda sikkrere.

 

Så lenge det blir brukt på rett måte da selvsagt.

 

 

 

 

For USA er definitivt den største trusselen her?

 

Dette kommer kun til å beskytte i de tilfeller det er overhengende fare for at enheten skal bli fysisk tatt ifra eieren.

 

 

 

Det der med US-NSA var bare et eksempel på folk som stikker nesen sin i andres saker...

 

Jeg nevnte også Burn-Phone...,som et potensielt bruks-område for en slik chip.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...